Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Har hatt litt trøbbel med amminga, men nå ser vi lyset i enden på tunnelen her Men, hun vil bare ta puppen på høgre sia her. Venstre sia er jeg fremdeles sår, men legger henne til. Hun rynker på nasa å blir urolig når jeg legger henne til der. Virker som melka kommer ganske sent på den sia også. På høgre sia tar hun kjempefint tak og suger med hun er god til =) Noen med brae tips her, er forstn 12 dager siden KS
lillesprelle Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hei. For meg fungerte det å legge vesla i tvillingstilling på det brystet hun helst ikke ville ha. ellers så la jeg henne til på den siden hun ville ha og snudde henne over når utdrivningen var i gang. Lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 hei, jeg kjenner meg såå igjen! det som hjalp her, var IKKE tvillingstilling, men fysioterapi!! jenta di er vel ikke litt skeiv vel? feks at hun har EN favorittside, og sjelden snur hodet til den andre siden? seriøst, EN runde med fysio, og plutselig funket det med ammingen altså. og nå har høyrepuppen, som før bare var skrik og skrål, blitt favorittpuppen!! lykke til:=)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 heisann =) asså, denne må jeg ha mer forklaring på? når jeg tenker på det så ja, jenta legger seg som oftest over til den sia,hele tiden faktisk. Men hva mener du med skeiv? hvordan finner jeg ut av dette? Og hva er det fysioteraputen gjør? Har prøvd tvillingstilling men det nyttet ikke, og nå er venstrepuppen kjempesår Er nesten på nippet til å gi opp hele greia
Fomle med nurk! Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Ligger hun med hodet alltid til en side?? Er det vanskelig og få henne til og snu seg andre veien?? Ligger hun med hodet "litt rotert opp"? Klarer du å fa henne til og snu hodet helt ned i gulvet til begge sider når hun ligger på rygg?? Dette var spørsmål fysio stilte oss og prøvde og finne ut av med vår gutt.... Nakken kan ha låst seg så det ikke er mulig for henne og snu det begge veier... da blir det vondt og skulle drikke fra andre siden. Viss det er låst seg må det nok behandling til. Hos oss hjalp det med "øvelser" for og få han til og snu det til begge sider. Måtte stimulere alltid ene siden, med leker, ligge sånn at hodet alltid var vendt mot oss eller mot lyset. Alltid snakke til ham fra den siden han ikke ville snu seg til osv.. Hos oss har de fysiot hos hs, tror det er vanlig. snakk med hs så viser hun deg videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå