Gå til innhold

flere som har barn som har vært nesten konstant syke siden barnehagestart?

Anbefalte innlegg

Vesla har vært syk nesten hele tiden hun, har nesten ikke fått vært i barnehagen. Er litt slitsomt å måtte få det til å gå opp så noen er hjemme hos henne hele tiden, blir litt dyrt i lengden å betale både barnehage, enten være hjemme fra arbeid, eller ha barnepike, men men, sånn er det jo bare. De fleste sliter vel med at barna er mye syke når de begynner på barnehagen. Får håpe det blir litt bedre snart

Fortsetter under...

Ja, hun har jo vært frisk innimellom, men etter en eller to dager i barnehagen er hun syk igjen. Var hos legevakten på søndag, hun hostet så fælt hele natta, vi lurte på om det kunne være bronkitt, men de hørte ingenting i bringa hennes, men hun hadde antydning til øre betennelse, så pappaen var hjemme med henne i går og hadde deretter barnepike i to timer til jeg kom hjem. I dag hadde hun fri og i morgen har jeg fri, ser ut som hun begynner å bli bedre nå. Så på torsdag kan hun kanskje ta en tur igjen. HAr bare vært der to fulle dager siden hun startet...

Ja, vi har også samme greia gående...Nicolai begynte i barnehagen 1.aug og han har allerede vært syk i snart 2 uker. Snørr, øyekatar, feber... Huff, det er litt frustrerende, men hva kan man gjøre. Vi er ihvertfall heldige som har besteforeldre i nærheten som hjelper til:)

Det er samme greia her... Desverre har vi ingen besteforeldre i nærheten, men alt går jo på ett vis. Nå driver jeg å lurer på om jeg skal ta sjansen på å sende henne i barnehagen i morgen. Hun er fortsatt litt snørrete og det renner litt fra ene øyet. Hun har vært hjemme en uke, men synes ikke hun blir noe bedre. Er usikker på om jeg skal være hjemme med henne i morgen. Fredag har hun fri uansett så. Vi får se utover kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...