Gå til innhold

Clear Blue Digital

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, og gratulerer med positive tester!

Jeg har et enkelt spørsmål, som prøver på nr. 2. Hadde lang prøvetid med nummer en, og er ganske utålmodig. ;o)

Er noen dager over IKM dato, men testet i dag med CB Dig, som viste "Ikke gravid". Men jeg har symptomer som sier det motsatte, som jeg vanligvis ikke har før IKM.

Er det noen av dere som har fått NEGATIV CB DIGITAL rundt IKM, men som alikevel har vært gravide?

Takker for alle svar på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde neg. digital test dagen før ikm-testet med strips rett etterpå og den var positiv. Tok en vanlig cb test dagen for ikm og den var positiv.

Skrevet

Jøss, så digitalen sa negativt, mens billig strips og cb vanlig sa positiv?

Jeg testet med billig stavtest på lørdag, men den var negativ, men det kan ha vært for tidlig da...

Takk for svar Zorbaz, og gratulerer! :)

Skrevet

stripsene mine ble svake alle gangen jeg tok test(må jo sies at jeg tok 4 stk på rappen siden jeg ikke trodde det jeg så) tok en strips dagen etter cben ble pos, og den ble også svak, så tror igrunn disse testene ikke blir sterke på meg. men cb digital synes jeg ikke "fungerte" for meg. (og dyr er den og) jeg var 100 prosent sikker på at jeg var gravid, og derfor var sjokket stort da den slo ut negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...