Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maximilian, og så kalle han max, maxi eller maxim sånn til vanlig. Sært? Jentenavnet mitt så langt har vært Naomi, men plutselig fikk jeg for meg Julia.. Og hvilke mellomnavn synest dere passer til jentenavnene? (Babyen får bare mitt veldig korte etternavn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg syntes, tror det blir litt tungt! Min gutt har fått Millian som mellomnavn, det syntes jeg er kjempe fint! Litt enklere. Hvis du går for navnet syntes jeg du skal droppe i`èn og heller satse på Maxmilian:)

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å gi ham navnet maxemilian og så kalle han bare Max. Mange får jo kallenavn uansett - Kristin = Kikki, Marianne = Maja etc.

Julia er 10 X finere enn Naomi synes jeg! Hva med:

Julia Marie

Julia Eline

Julia Margrete

Julia Sofie

Skrevet

Grunnen til at jeg i mange år han tenkt på Maximilian, er at jeg hadde en fantastisk vis, snill, intelligent og nydelig onkel som døde 32 år gammel. Han ønsket seg en sønn med det navnet. Og siden babyen får mitt etternavn, blir hele navnet som han ville hatt det dersom han hadde rukket å få en sønn. Synest å huske at det var navnet til en stor tenker eller noe sånt, som onkel så veldig opp til. Synest selv at det er litt tungt, men det blir vel Maxim i hverdagen.

Når det gjelder Naomi eller Julia er jeg i kjempetvil. Har sansen for utradisjonelle navn, men så fikk jeg bare plutselig sansen for Julia, som er veeeldig tradisjonelt. Men med et spesielt mellomnavn kanskje.. Hmm...

Skrevet

Syns ikke Maximilian er fint, men skjønner at det betyr noe spes for deg pga din onkel. Ville heller brukt Max enn Maxim til daglig.

Av jentenavn syns jeg Julia er flott, Naomi liker jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...