Gå til innhold

Karoline, Eline eller Karine? Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror heter Kristoffer. Vi hadde Karoline som favoritt hvis han hadde blitt jente og sambo er vel mest gira på det. Jeg har imidlertid vetorett denne gangen, og vil ikke bestemme meg før jeg har vurdert andre navn også..

Navnene i overskriften er mine favoritter nå, de er jo ganske like, men jeg klarer ikke å bestemme meg... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karoline er veldig tungt synes jeg. Både Eline og Karine er lettere - jeg holder en knapp på Karine.

Skrevet

Jeg stemmer på Karoline.

Kristoffer & Karoline! Kjempe fint:)

Skrevet

Karoline - et nydelig navn som også er en av mine favoritter :-)

Karine liker jeg ikke i det hele tatt. Eline er litt søtt, men....

Skrevet

Jeg hadde nok valgt Karine, evt Eline.

Skrevet

hvorfor skal navnene begynne på samme bokstav?

vet av noen som har kalt barna sine for trine, tuva, tale og thea.. det er noe som skurrer der.

jeg ville derfor ha valgt Eline, da ser man på barna som egne individ, istede for kun søsken..

ev Caroline..?

Skrevet

De må ikke begynne på samme bokstav, men det klinger veldig fint med et navn på K ifht de to etternavnene barnet skal få. Karoline var derfor en favoritt hvis gutten vår hadde blitt jente, og er det fremdeles.. :o)

Vil ikke skrive med C siden storebror heter Kristoffer med K og det er K i begge etternavnene.. :o)

Takk for svar alle sammen, som forventet er det delte meninger om dette som det meste annet..., he he.. (får nok gå i tenkeboksen, og har heldigvis god tid enda).

Skrevet

Eline er en av mine favoritter, så jeg ville tatt det!

Ellers liker jeg også Karoline veldig godt.

Alle tre navnene passer godt til Kristoffer.

Skrevet

Synes det aller fineste navnet blant favorittene dine er ELINE. Nydelig navn! Kristoffer og Eline er penere enn 2 K-navn :-)

Skrevet

Kristoffer og Eline synes jeg er nydelig.

Karoline er også pent, men det er jo ikke grenser får hvor mange som får det navnet/heter det..

Skrevet

Eline er min favoritt. Ett nydelig og søtt navn.

Karoline er også fint, men litt tungt og alt for mye brukt.

Karine er ikke ett navn jeg liker.

Alle tre passer til Kristoffer, men som sagt ville jeg valgt Eline. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...