mine små alver... Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hei jeg har et spørsmål til dere som har mistet. Før dere fikk sa eller ma,hadde dere betydelige svangerskapssymptomer da? Da mener jeg feks kvalme?? Jeg har nemlig både hatt en sa uke 7 og en ma i mellom uke 9og13. Begge gangene hadde jeg ikke store plagene,jeg var verken kvalm eller spesiellt hormonell. Lurer bare på om dette kan ha noen sammenheng og at kvalme da er et "sunnhetstegn"?? Flere som forstår hva jeg mener eller opplevd det samme? Vil også nevne at jeg har en datter fra før og når jeg gikk med henne var jeg kvalm,det er jeg også nå(er i uke 6). Hadde vært greit å få en liten oversikt ang dette,bare for å se....
TussiLussi Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 MA uke 11 - oppblåst mage, men livmora hadde ikke vokst, var i svært god form, ikke kvalme eller noe, bare sliten. Mine 3 andre svangerskap - skikkelig svangerskapskvalme samt utrolig ustabil i humøret. Skjønte jo etterpå at min suverene form ikke var noe å skryte av..... Kvalme er nok et "sunnhetstegn" hvis man har hatt mye kvalme i andre svangerskap - men trenger nok ikke være ensbetydende med at det har gått galt, så det er sagt
Måånestråle Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Vanskelig å si det der, tror jeg.. jeg var ganske mye kvalm, eller mest uggen, forrige gang jeg var gravid, og mistet etter 9 uker. Da var jeg utrolig sliten på en "rar" måte også, jeg slepte meg avgårde, skritt for skritt på vei til jobb, og så hadde jeg mye VONDT i magen på nettene. Jeg er kvalm, sliten og i dårlig form nå også, men satser på at det går bra for det, for det føles veldig annerledes enn forrige gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå