Gå til innhold

Sovner ved puppen

onam * mai 07 + september 08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen har i de siste dagene begynt å sovne ved puppen nokså hver gang jeg ammer. (Han er 3,5mnd). Dermed tar amminga istede for det vanlige kvarteret plutselig 40-50 minutter. I tillegg lærer han jo ikke å sovne av seg selv når han sovner med pupp i munnen.

Har prøvdt alle tipsene som står på ammehjelpen sin side. Har noen noe flere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, min jente er 4mnd no snart. har slitt med det problemet hele veien! har prøvd alle råd. Grunnen til at min jente sovner ved puppen hele tiden er fordi eg ikkje produserer nok melk og dermed blir ho sliten av å suge. når eg tar henne vekk frå puppen etter ho har sovnet så vokner ho etter 1 min og skriker etter puppen igjen. og sånn kan eg holde på i all evighet! og då snakker eg om flere timer! satt å ammet 6 timer i strekk ene ganger!! og eg veit at ho var sulten!

Skrevet

Produksjonen er ikke noe problem. Når utdrivningsrefleksen er i gang spruter det... Han klarer noen ganger snaut nok å svelge alt han får i munnen...

Opplever også at han er mere sulten så fort han våkner, fra 2 til 15 minutter etter at han slapp puppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...