Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Vårt siste forsøk ble også negativt og jeg må si meg ferdig med IVF. Det gjør vondt - men er samtidig lettet over at jeg har tatt en beslutning på at dette var siste forsøk. Det har vært utrolig tungt og slitsom å gå igjennom dette..... Vi er i gang med en adopsjonsprosess. Tenkte å adoptere ei lita jente fra Kina. (jeg sier jente, for det er 99% sjans for det). Vi har en gutt fra før - biologisk. Vil gjerne komme i kontakt med andre av dere som evnt har besluttet å adoptere etter runde på runde med forsøk uten å lykkes Er det flere? Til sist vil jeg ønske alle som er i IVFbaletten riktig lykke til! Håper et dere lykkes!
Lilly 79 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hei. Jeg ville bare ønske deg og din mann lykke til, jeg! Skulle ønske jeg kunne si at jeg skulle slå følge med deg, men mannen min er ikke helt klar for adopsjon enda.. Han vil veldig gjerne at vi skal klare dette, selv om jeg har mine tvil:-/ Jeg skjønner det er vemodig for deg/dere at dere ikke lyktes med ivf. Det er jo en kamp hele greia, så skal man på toppen av det hele ikke lykkes etter alle påkjenningene. Men du? Dere blir foreldre dere også. Og det som dere nå skal igjennom er litt av en følelsesmessig berg og dalbane, men jeg er så overbevist om at det er verdt det. Tenk å få beskjeden om at du kan hente Kinajenta deres da! Blir helt på gråten bare av tanken jeg. Tenk å ta henne med seg hjem, og bade henne og kjenne Lanoduften av ei lita ei som har hatt en vanskelig start. Hun vet ikke hvor heldig hun er. Hun kommer til å være det beste som har hent dere:-) Masse lykke til klemmer fra
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hei, litt tidlig aa vandre over til det forumet enda, men vi har prata om det som et alternativ..Men det er jo og ufattelig dyrt da..Greit mange synes det er verdt det til slutt, men vi har og diskutert om vi har lyst aa blakke oss helt for aa faa et barn.. Men, oensker dere lykke til i prosessen og synd det ikke gikk paa andre vis..
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Hei du! Vært laber på forumet her i det siste jeg. Trist at det ikke skulle lykkes for dere. Men det er jo en spennende prosses med adopsjon også. Det kriblet hvertfall godt i magen min den lille tiden vi rakk å vurdere det Håper prossesen ikke blir alt for lang for dere, og at dere snart kan hente hjem et barn til. Ønsker dere masse lykke til (";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå