Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen ganger vil man ikke ha mensen, og andre ganger skjønner man bare ikke hvor den blir av!!

Jeg startet med nedregulering den 12. august og skal starte med sprøyter den 31. Men hvor blir det av mensen? Den skulle jo helst ha vært her nå!

Hvis den kommer i dag/kveld/ i morgen, er det lenge nok i forhold til å starte med sprøyter på fredag, eller er jeg nødt til å ringe RH for å flytte hele prosessen?

Hjelp.!!

Er det noen som vet hvor lenge det skal gå mellom 1. blødningsdag og oppstart sprøyter?

Fortsetter under...

Jeg holder til på St.Olav og der sa de at man ikke nødvendigvis fikk blødning under nedregulering, og at dette ikke hadde noe betydning for oppstart av sprøyter. Man må bare være helt sikker på at man ikke er gravid før man begynner med sprøytene, så derfor må man ta test. Uansett er jo regimene litt forskjellig avhengig av hvilket sykehus man tilhører, så det er vel lurt å ringe.

Takk for svar.

Ja, det er forskjell fra sted til sted. På Riksen sier de at man skal ha mens før man begynner på sprøyter. Tok kontakt med dem i dag og svaret var som ventet. Jeg må utsette sprøytestert til jeg har hatt mens!

Så det var en strek i regningen. Hadde gledet meg til å komme i gang. Men nå må jeg vente en uke til? eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...