Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Så nå har jeg egentlig ikke noe her inne å gjøre lenger. Jeg var helt knust i går da mensen kom. Forstår ikke hvorfor det ikke skal gå da vi har en sønn i fra før. Han er 5 år i morgen.... Nå blir det adopsjon for oss. Vi er allerede i gang og venter på godkjennigen fra Bufetat. Vi hadde kommet til å adoptere uansett, men jeg synes det er så leit at vi på 4 forsøk ikke skulle lykkes 1 gang....
Nille40 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ja, det føles fryktelig urettferdig! Jeg føler med deg! Det er ganske rått hva vi går igjennom for å få disse etterlengtede barna, og fortvilelsen er stor når man ikke får det til. Lykke til med adopsjon og lykke til videre! )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Dette var leit Tinna. Jeg forstår godt din frustrasjon- og det er mye mulig jeg står der du står om en stund. Uansett,jeg ønsker deg lykke til på veien.Måtte det ikke bli lenge før du opplever å bli mamma igjen via adopsjon ) Klem fra
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Svarte deg i forrige innlegg og jeg..oensker dere lykke til og synd dere gir opp naa...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Uff.. vet så godt hvordan du har det.. har ingen barn selv... og det er sårt. Men vil bare ønske dere masse lykke til videre på jakten etter et barn til... får håpe dere lykkes!!!
Lykkelig mor til tre Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 kroppen er jammen ikke lett å forstå seg på noen ganger. Veldig trist at dere ikke har klart det på disse gangene. Å adoptere er ingen dum ting det, men jeg forstår at alle og enhver som vil ha både ett og flere biologiske barn! Vi vil også ha flere! Har dere brukt offentlig klinikk nå? Hva med å bruke privatklinikk og ta flere forsøk? Eller adoptere om det blir mer riktig for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå