Gå til innhold

Får det ikke til å stemme, at jeg får gutt igjen.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På ultralyden fikk vi beskjed om at det ble en liten guttetass til, og det stemmer jo helt sikkert, er jo svært så sjeldent de tar feil den veien.

Men, jeg får det altså ikke til å stemme, magefølelsen sier at det er jente, og det har den gjort hele tiden.

Jaja, spiller jo ingen rolle hva det er, er jo akkurat like glad i nurket uansett så... :-)

Fortsetter under...

Samme med meg og. Var helt sikker på at d var jente nr 2, men nei da. Må si jeg ble litt skuffet og lei meg, siden jeg hadde ønsket meg så inderlig en jente. Så får jeg dårlig samvittighet ovenfor den friske lille guttebabyen som ligger i magen min. Det er nok naturen som bestemmer, ingenting vi kan gjøre med har jeg erfart.

var også sikker på at jeg fikk en jente denne gangen for jeg hadde vært så syk med mine 2 gutter.hyperemisis,variabelt blodtrykk og mye mer,men denne gangen er jeg helt utrolig frisk og sprek så magefølelsen sa en jente.ønsket ikke flere barn og hvet at jeg hadde blitt enda mer depresiv med å vente en jente.jeg har ALDRI ønsket meg jente,men hvet at dette selfølgelig ikke er noe en kan bestemme selv og jeg hvet også at jeg hadde nok blitt glad i en jente også.men graviditeten hadde vært verre psykisk hvis jeg ventet en jente i og med jeg ikke ville ha barn i utgangspunktet.

men nå har legen sett at det er en gutt til og jeg er kjempeglad:):)

folk kan si hva de vil men det er små karer som er tingen for meg.har alltid syntes rare små gutter er mye søtere en dollete jenter.

Annonse

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...