Gå til innhold

SA - en realitet i dag!!


nr2iseptember!!

Anbefalte innlegg

Da har det som jeg har gått og gruet meg for siden jeg fikk vite at jeg var gravid skjedd. i dag på dagen hvor jeg er 11 uker, er sa en realitet. Ettter mye venting på KK i bergen begynte blodet å fosse, med klumper og greier. Da var det avgjort. Vi er veldig lei oss. dette var sa nr 2 for oss og jeg vet sannelig ikke om jeg er psykisk sterk nok til å prøve flere ganger.

har en flott prins på 3 år, vi koser oss med han.

 

Ønsker alle masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så trist når sånt skjer!! Dere får ha lykke til i frmtiden og kose dere masse med gutten deres! 3 år ja..han trenger sikkert en del oppmerksomhet han da:) ta en pause å prøv å ikke tenk på dette på en stund..vet det ikke er lett.. hatt en MA selv.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å høre.

 

Fortell om det som har skjedd til de rundt dere. Dere trenger masse støtte og oppmuntring nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg fikk også spontan abort for litt over en uke siden. Vi har ingen barn fra før og nygifte er vi og, så det var bare så utrolig trist å måtte fortelle til de få vi hadde fortalt at beiben er nå borte. Var 6 uker på vei, men allerede så glad i klumpen min! Jeg var helt ødelagt i flere dager og grein som en foss....Det er tøft, selv om jeg ikke var så langt på vei, men det var et liv...jeg har så å si begynt å komme over sorget nå, men det har vært tøffe dager... Sender deg mange trøsteklemmer!!!!

Legen sier dette er så vanlig for tiden....hun prøvde sikkert å trøste meg, men funka dårlig du! Ønsker dere masse lykke til. Ikke gi opp, dere får det til slutt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...