Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var UL i dag...de fant noe som kunne minne om hjerteaktivitet...selv om fosteret var lite...så de ble veldig usikker...hcg'en min var på 8374...noen som vet om dette er et tegn på at barnet er i live, eller om det er dødt? Skal være ca 9 uker på vei nå...

Fosteret er også veldig lite...har lest noe om at et foster kan gå i dvale...noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lå en liste på hcg her for et par dager sia vet eg... Dytter den hvis eg finner den!

Skrevet

Har sett så mange forskjellige lister over hcg...men alle er forskjellige...iølge en er det veldig lavt...ifølge en annen er det ikke så lavt...blir lettere forvirret nå jeg...

Skrevet

er det ikke slik at man må ta fler blodprøver etter hverandre for å se om HCG nivået stiger. det hjelper ingenting med bare en prøve

Skrevet

jo...skal ta en ny prøve på torsdag...men skulle gjerne hatt en liten pekepinn...dessverre er jeg nok redd for at det viser seg at jeg har en MA...har begynt å få småblødninger de siste dagene...

Skrevet

I uke 9 er det mer sikkert å bruke UL enn å måle hcg.

Skrevet

Var på UL på mandag...fosteret er mindre enn det skulle...men de fant noe som kunne ligne på en puls...er derfor de ville måle hcg for å sjekke om den steg eller sank...er lange dager å vente nå... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...