<3 Vila & Lille <3 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg har falt for Linde, og synes det er veldig fint. Men så tenker jeg at det kanskje er litt etternavn på en måte? Når jeg skriver Linde + etternavnet, så ser det kanskje litt ut som om det er mellomnavn og etternavn, og at fornavnet mangler.. Hva mener dere om det? Og hva mener dere om selve navnet? Er det fint?
volve Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Ja, Linde er kjempefint. Det er en forfatter som heter Linde Hagerup - ellers vet jeg ikke om noe med det navnet. Det kommer an på etternavnet ditt om det virker som et annet etternavn eller ikke. Lind er jo et vanlig etternavn, men Linda er da et vanlig fornavn så hvorfor ikke Linde?
Eliza N Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Synes Linde er ett utrolig flott navn og er ett av mine favoritter om det hadde blitt ei tulle her=) Kjenner bare ei jente som heter det og hun er kjempesøt, så veldig gode assosiasjoner til navnet for meg!!!
Vannmann35 Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Vet bare om en Åselinde, men synes bare Linde var finere :-) Et koselig navn.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Syntes dette er etternavn, tenker ikke på dette som fornavn, syntes det ser ut som to etternavn når du skriver det ja!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Kjenner flere som heter Linde til etternavn. Hadde stusset hvis jeg hørte at noen hadde kalt en baby for det. Har du ingen andre navn du liker godt?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Linde er veldig fint, kjenner en meget pen ung jente som heter det
Gjest Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Linde var nydelig, men folk kan kanskje stusse litt på det i forhold til om det er et etternavn ? Du kan jo sette et vanlig navn foran eller etter Linde? Linde Sofie f.eks;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå