La Perla Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Og var den/de god(e)? Jeg har bakt kladdekake en gang, og en amerikanske en, tror det var den sjokkiskaken med marsmellows. Begge var veldig gode.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Oreo dream kaken, veldig god
to+en til! Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Colabrød, veldig godt og saftig. Bananbrød, mannen likte det godt, jeg litt usikker. Jordbærkake med karamellsaus(tror jeg den het) kjempegod Har prøvd masse mer, men husker ikke hva alt heter.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 ostekake med sitron.VANVITTIG GOD...beste ostekaka jeg har smakt
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Daim is kake - herlig Bløtkake med gelelokk - namnam Sveller - smelter på tungen Ostekake med gelelokk - å gode gud Krydderkake med krem - smask Sjokoladekake i langpanne - milde himmel Sjokoladekake for den late - yammi Kanonkule - jafs Sikkert prøvd flere, men som du ser ovenfor e det bære herlige kaker og godiser..
Ett_øyelokk.... Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Ostekaka med gelelokk.. Den er himmelsk god.. Og alltid ein hit uansett anledning...
snowstorm73 Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 gulrotkake og banankake i langpanne. veldig gode begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå