Pepperkakedame Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Ser at noen blir sykemeldt eller dårlig form fordi dem får bekkenløsning, så tidlig som i uke 5 osv. Trodde ikke det gikk an å få det så tidlig? Tydeligvis mulig, men sklir bekkenet virkelig ut så tidlig?
Mooncake Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jeg har under et år mellom mine to graviditeter. Jeg måtte til kiropraktor for å knekke opp hofta i uke 6. Jeg slet veldig med bekkenlåsning under forrige svangerskap.
TussiLussi Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg kjenner godt at bekkenet er i bevegelse nå i uke 9. Men har heldigvis ikke smerter.
Ildfluå Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Dette er mitt tredje sv.skap. Har aldri hatt smertefull bekkenløsning, men kjenner tydelig at det "knekker" når jeg går lengre strekninger i ett. Fra ca uke 6-7. Det er hormonene som er synderen :-)
mine små alver... Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Hei,jeg hadde symptomgivende bl i mitt forrige svangerskap,jeg gikk da med krykker fra 4 mnd. Nå er jeg i uke 6 og kjenner allerede nå at bekkenet krangler litt,det kommer nok tidligere denne gangen ja. Og det er ikke uvanlig. Har lest at noen kan få bekkensmerter før de selv vet at de er gravide....
mamma.85 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 jeg var hos legen i sta, og fikk konstantert bekkenløsning.. er 11+4 i dag.. men har hatt smerter i 3 uker .. så den kom vel i uke 8 ca.. spurte legen om ikke det var altfor tidlig, men han sa at alle svangerskap er forskjellige, og det er apsolutt ikke unaturlig at det skjer så tidlig!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Sikkert et domt spørsmål, men går det an å forebygge bekkenløsning på noen måte? eller skjer det bare tilfeldigvis på noen?
mamma.85 Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 det er ingen ting du kan gjøre for å forebygge det, var det legen min sa.. hvis det er meningen at du skal få det, så kommer det.. enten du vil eller ikke..
Gjest Lenchen Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Jeg kjente min første utglidning i bekkenet to dager etter uteblitt mens. Og det var grunnen til at jeg tok graviditetstesten. Kjente igjen smertene fra forrige svangerskap. Men symptomene var veldig sjeldne så tidlig. Nå er jeg 17 uker på vei, og først de siste ukene har det vært skikkelig ille. Regner med sykemelding når jeg skal til legen i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå