Gå til innhold

November: Da har lille-snuppa begynt å gå!!

Anbefalte innlegg

Så stolt!!

Hun tok sine første skritt i første uke, dvs. hun slapp taket og tok bare et skritt av gangen før hun satte seg ned. Regnet ikke det for å gå, akkurat. I dag hadde jeg min første dag på jobb, og i dag har hun selvfølgelig øvd på å slippe seg i hele dagbb mens jeg var på jo. Klarer bare 3-4 skritt, men hun er veldig stolt!!

I helgen arvet vi en gå-bil i plastikk. Fikk hjertet i halsen i dag da hun hadde klatret opp på setet, reiste seg opp og viftet med hendene. Så fornøyd- Må nok vurdere om vi skal pakke den bort litt lengre.......Hva ville dere gjort?

Fortsetter under...

Oj,da hadde jeg også fått hjerte i halsen..hadde nok vurdert og lagt den bort-bedre hu øver seg på gølvet!! Min klarer og gå,når vi holder hu under armene-også står hu jo ved siden av bordet mens hu holder seg på kanten.. men reise seg opp og tatt noen skritt alene-har hu itte gjort ennå..

Det er en spennende tid nå med disse små-hele tiden noe nytt de klarer!!

Her går vi også langs møbler og klatrer i alt som kan ligne en trapp. Jeg klan virkelig anbefale en slik gåtralle fra Brio, eller den billigere varianten som vi kjøpte på Ikea. Der kan man bremse hjulene slik at den ikke triller så fort samt at den er veldig stødig slik at den ikke tipper bakover. Ikke er den høy slik at det ikke gjør noe om de klatrer litt på den. Jenta her synes den er alle tiders og er så stolt over å traske rundt frem og tilbake på gulvet bak den. Vi har også kjøpt en gå bil i plast. Den lyser og spiller og hun liker den også, men som dere sier, mest til å klatre på og stå ved siden av. Tror den triller litt for fort enn så lenge.

Så kjekt da,her har gullgutten tatt to skritt,men jeg tror ikke at det var så veldig bevist,men det er en begynnelse. Han har ikke prøvd flere ganger.

Angående gå bilen vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.Godt å ha den når hun skal lære seg å gå,men hvis hun krabber opp på den flere ganger slik at hun kan falle å slå seg skikkelig,så er det kanskje best å få den bort en stund til.

Forstår godt at du fikk hjerte i halsen jeg.

Pakker bort bilen et par uker, hun får klare seg med brio trilla. Mamma til en liten og litt stor: Hun gikk fort det som så ut som kanskje ett skritt, til å labbe avgårde og ta 6- så regn med at det kan gå fort - vær klar med kamera!

Pakker bort bilen et par uker, hun får klare seg med brio trilla. Mamma til en liten og litt stor: Hun gikk fort fra det som så ut som kanskje ett skritt, til å labbe avgårde og ta 6. Så regn med at det kan gå fort - vær klar med kamera

Annonse

Så utrolig herlig :-) Her tok og minsten sine første skritt for en ukes tid siden. Kjempestolt :-)

Dere kan jo ha bilen i nærheten så hun får leke med den når dere er i umiddelbar nærhet. Og så heller sette den på et annet rom eller noe resten av tiden.

Wow, så mange barn som ar tatt de første skrittene allerede!:-)

Her er det nok lenge til hun tar de første skrittene. Hun har reist seg opp etter bordet/i senga noen ganger. Men ikke interessert i å gå når vi holder henne i hendene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...