Gå til innhold

3 D i haugesund???


troika*22.01.08*

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de hra 3 d ul i haugesund??? og evt vet kor masse det koste???? er 20 verker på vei å har så veldig lyst til å bestille time til 3 d;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja di har på sjukehuset....kjenner ei som nett har vært der. Eg gløymde å spørr ka da kosta.mn tenke eg må ha meg ein tur uansett pris :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar;) tenkte at eg og sko ta meg ein tur, for å få se gutten min ennå bedre en det eg gjorde på den ordinære ul eg hadde i uke 18;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi bestille 3d UL på sykehuset. Det visste jeg ikke, men så flott. Hvor er det vi hendvender oss da? Og vi gjør det privat og ikke gjennom lege?

Var forresten på UL for 2 uker siden. Alt sto bra til:) Men jeg fikk ikke vite kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Heidi...eg veit ikkje om du ska kontakta sjukehuset sjølv.Men eg ska te jordmor om 14 dagar,tenkte eg sko spørr hu om hu kan ordna da...har forresten vært på ord ul i dag,alt stod bra til med prinsen vår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt sto bra til:) Jeg var på UL for 2 uker siden. Alt var vel her også heldigvis. Jeg har så mye kynnere nå at de sykemeldte meg. Sliter litt med dårlig samvittighet for arbeidsplassen, men jeg har ingen ønsker om å fremskynde fødselen så jeg må bare prøve å ta det med ro. Hadde vært kjekt med 3d ul. Har liksom ikke sett babyen så mye selv om jeg har vært på UL 5 ganger he he. De/vi har vært mest opptatt av god gjennomstrømning i livmoren og målinger av hjerterytme osv. Men nå kjenner jeg iallefall liv flere ganger til dagen og har også kjent det på utsiden av magen. Helt hærlig:) Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja då får du ta da roli vettu :-) ikkje tenka på jobben,di klare seg sikkert så lenge du e vekke...Godt at da ser bra ut :-) Eg kjenne liv kveld og natt,dagtid e da lite aktivitet,kjenne da ikkje utvendig endo. Eg var først redd for at da va nåke gale med babyen min,men fant ut at da måtte vara "Torbjørn" så ligge som ein virvelvind.For da va ein aktiv krabat så viste seg på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...