Gå til innhold

Er det status å være sammen med en lege...fra anonym på krangle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min ringte meg tidligere idag. hun kunne strålende fortelle at hun var blitt sammen med en lege. han var ikke spes fin sa hun, og hun synes han var nokså sær på mange områder. videre fortalte hun at hun følte egentlig ikke noe sug i magen (til tross for at de nett er blitt sammen). men hun turte ikke si nei til ett så godt tilbud. han var tross alt lege. jeg fikk mildt sagt sjokk!! man blir vel ikke sammen med en mann bare fordi han er lege og tjener godt??

Anonym

Skrevet

He he. Jeg har kjent jenter som har som mål i livet å gifte seg rikt, så... ja, det er vel det for noen da.

Men tror ikke jeg ville vært sammen med noen utelukkende pga slikt.

Skrevet

Herrefred, er det dummeste jeg har hørt. Tror jeg heller ville prøvd å unngå å bli sammen med en legen, de jobber jo sykt mye. ;o)

Skrevet

Hahaha,jo tro det eller ei-men mange synes det!

Jeg jobber selv på sykehus og du aner ikke hvor mange som svermer for legene.Du kan vedde på at selv den teiteste og styggeste (forstå meg rett) har dame og godt med tilbud.Mange "jakter" bevisst på leger,fordi det gir status.

Kan selv ikke helt skjønne dette da,men men hver sin smak...

Skrevet

Haha, så mye syk er jeg ikke at jeg ville sunket såpass lavt..Nei dette synes jeg hørtes helt idiotisk ut. Om ingenting annet stemmer så må man hvertfall være tiltrukket av og like den man er sammen med synes nå jeg. Det er noe som ikke er riktig med venninda di...

Skrevet

Ja det tror jeg desverre!! Noen går etter høyt utdannede personer og rikdom...Ja ja-dem med det:-)

Skrevet

Skulle jeg ha gifta meg for å bli rik, hadde jeg nok satsa høyere enn på en lege!!!

Skrevet

He he, høres kjent ut det. Utallige eksempler på unge damer som tiltrekkes av penger og staus. Spør hvor lykkelig man blir og hvor mye man har til felles....

Skrevet

Greit nok at leger tjener godt, men det gjør da mange andre også?

Er det noe med at leger utstråler en viss autoritet og at kvinner føler seg trygge hos dem? (Sånn type ordner opp hvis man skulle bli syk..)

Tenker ikke på lege som noe høyere status enn mange andre "universitetsyrker".. Men å bli sammen med en mann fordi han er lege ville jeg aldri gjort! Folk som tjener mye er ofte ikke mye hjemme!

Nei, da er jeg fornøyd med min mann som tjener passe mye men som har masse tid hjemme med meg og snupps! :o)

Skrevet

HAHA, det de er det dummeste jeg veit om... Folk som blir sammen med noen bare for penger, status e.l....

Er en ting hvis man er forelska mener jeg...

Her jeg kommer fra er dei IKKE status å være samme en lege e.l i alle fall...

Skrevet

For ei dum kjærring!

Skal du sikte høyt, må du seff gå etter en tannlege.

De tjener godt, yrket har vel ikke like høy status som lege, MEN tenk på alle de pengene man sparer på gratis tannlege! :)))

Legen er det jo allerede billig å gå til, så der er det ikke mye å hente, men tannlege er jo svindyrt.

Skrevet

Heller en privatpraktiserende tannlege da:-)

De tjener SYKT mye!

Næææ.....er bra fornøyd med min egen gubbe som bare tjener 650 000 i året.

Penger er ikke alt.

Skrevet

Klart det er status å date en lege!!!!!!

Bare tulla :-D

Skrevet

Herregud... Nei, vet du hva! De derre legene skal du få billig av meg. Skal ikke ta alle over en kam, men jeg tre venninner som jobber på ulike avdelinger på sykehus og de forteller at legene ligger med 50 % av de som jobber der selv om de har kone.

Og hvem vil være sammen med noen bare fordi du synes de har en kul jobb? Koko!

Skrevet

tviler på at Donald thrump (sikkert feil skreve) hadde hatt ei så smekker kone hadde det ikke vært for pengene.. hehe

Skrevet

650 000 er ganske bra lønn da. Godt over gjennomsnittet for menn. Min tjener mye mindre enn det akkurat nå, men jeg kan da forsørge meg selv!!

Skrevet

Bee* hihi, ikke sant.. det er overveldende å se hvor mye rike, "mindre pene" og gamle mannfolk som drar med seg både det ene lekre kvinnebenet etter det andre ;-)

Skrevet

Jeg har en kommende svoger som er lege. Han tjener mindre enn min samboer som ikke har noen lang utdannelse. Det med lønna til legene er ikke mye å skryte av ift hvor mye de må jobbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...