Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Står jo ikke stort på pakkene om hva de inneholder:s
meg & to små vampyrer Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Tein ihvertfall. I sort te og i grønn te. Ikke i de fleste urteteer eller de fleste fruktteer.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Heter det ikke tetein? Samme som koffein. Den søramerikanse teen Rooibush eller noe sånt er uten. Frukt te fra vanlig butikk er nesten alltid smaksatt sort te, og da er det i. Men om du går på helsekost har de koffein fri te spesielt merket. Den med blåbær er kjempe god, men trenger en sukett. Urte te er også uten.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Takk for svar:) da er det vel mest sannsynlig koffein i earl grey green tea??
mamsen sin Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 de derefruktteene du kjøper på helsekost er koffeinfrie ihvertfall
Mamma`n til turbo Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Rooibush-te er uten koffein og inneholder masse antioksidanter! Da jeg bodde der nede oppdaget jeg fort at veldig mange damer drakk dette da det sies at teen sinker aldringsprosessen:-) Det er hvertfall en veldig god te som kommer med utallige smaker, mine favoritter er: *Rooibush original *Rooibush Cape Town *Roibush Fireside *Rooibush Tropical Punch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå