Gå til innhold

oth tilhengere, trenger litt hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt i sverige????

hva synes dere om sittestillingen og at det ikke kan reguleres fotbrett???? Min manns argumenter i mot. Jeg derimot er sååå klar for denne vognen men lurer på om jeg skal kjøpe den fra babyjungle, sverige eller en veldig ny pent brukt????

Vurderer denne opp imot TFK.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10209483-oth-tilhengere-trenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhodet ikke noe problem! Snuppa har hatt to vogner før vi kjøpte denne, alltid nektet å sove i vogn, men i denne har hun sovet godt fra dag 1!! :-D Sittedelen er utformet av fysioterapeuter, og er kanonbra å ligge/sitte i, siden knærne kommer høyere enn rumpa, og beina henger litt ned, den er utrolig god for barnet å sitte i - og KANONbra å trille! Anbefaler den på det varmeste! Vi vurderte også TFK, men fant ut at den var alt for ruvende og stor, og så utrolig teit kalesje, flat og med masse unødvendig dilldall på... Men ellers en veldig bra vogn, men som sagt ble den altfor ruvende for meg på 163 cm ;-)

Kjøpte min her hjemme, men vi er superfornøyd med den. Det er også far. Valget stod mellom OTH, teutonia spirit s3 og bugaboo. Har hatt to ulike teutonia før, men de ble ødelagt på fly. Snuppa er nå 7 mnd og gått over til sportsdelen, stortrives der hun sitter og ser rundt seg. Ikke noe problem med at den er fremovervendt, ser henne igjennom luka på kalersjen. Har ikke noe problemer med fotbrettet ennå, ikke hørt at de andre jeg kjenner har det eller. Finner noen 07 mod på Finn. Dere vil nok bli fornøyde begge to med den. Har du sett på Emmaljunga sin cangoroo eller noe slikt. Den var kul, utrolig lik OTH, men utrolig mange farger å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...