Gå til innhold

Vondt i magen!! Treng litt støtte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo nervevrak av å vere gravid... Og i kveld har eg så innmari vondt i magen. I heile magen. Ikkje menssmerter, men vondt på ein annan måte. Vanskeleg å forklare..... Det kjem og går litt, og dessverre minner det meg litt om svake rier. Men ikkje regelmessig og ikkje noko blod. Eg prøver å slappe av og treng trøst...

Og anonym kan gje blanke i å svare. ¤¤/%)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor langt du er på vei, men livmora er vel forholdsvis liten så lenge du hører til på 1. trim, så hvis du har vondt i hele magen, så er det vel sannsynligvis ikke rier?!? Jeg tipper på luftsmerter. Jeg har MYE ubehag og vondt i tarm og lignende for tiden, i alle fall! Ønsker deg uansett all mulig lykke, og sender en stor trøsteklem din vei! :)

Skrevet

Hvis du har vondt i HELE magen, så er det nok ikke livmoren... Kanskje luftsmerter eller lignende. Vanlig at magen slår seg vrang og er litt oppblåst i begynnelsen av svangerskapet.

Hvis du har vondt nederst, så kan det bare være fordi livmora vokser... Jeg vil beskrive disse "smertene" som stikking eller strekking, og de kommer og går litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...