Hegemus Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 nå er de store muligheter for at jeg blir ruger!!!! fikk ut 7 egg faktisk!!!!! så nå lurer jeg på om vi kan en ny runde på kjærringråd under ruging!!!! skal vi lage en liste???
lillelilly Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Gode råd jeg har fått av soneterapaut : Store doser E- vitaminer og Sink
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg blir ruger i slutten av neste uke tror jeg:-) Frys det da. Grattis med 7 flotte egg!!:-) Ok, her er mine kjerringråd: -Babyklister -Varmeflaske -En spasertur (Viktig å holde seg i aktivitet også!)
lillelilly Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg har tatt 410 mg. E- vitaminer daglig. Det er ikke farlig å ta for mye, kroppen kvitter seg med det. Dessuten, hvis du har nok E-vitaminer i kroppen så vil man i tilfelle bli kvalm, så da er det i tilfelle bare å kutte ut. Sink har jeg tatt "vanlig" dose av, 15 mg. Har også fått tips at hvis man mister så kan det være lurt å ta en spesiell type sterke C-citaminer (som man kjøper i Sverige) Disse heter: Super C-Complex -1000 Extra starka. Fikk beskjed om at det var lurt å ta to av disse fra innsetting og en stund fremover hvis positiv test, deretter trappe ned til en. Har hatt bare gode resultater fra soneterapauten tidligere, så jeg stoler på henne. Det var forresten først etter jeg begynte med E-vitaminer og Sink + blodfortynnende jeg har testet positivt. Hva som har gjort utslaget er ikke godt å vite, men bruker det igjen. Kan virke som om det ikke går veien denne gangen er jeg redd. Fant ut her om dagen at jeg har glemt å ta Sink denne gangen, så jeg håper virkelig ikke det kan ha gjort noen forskjell.....skal teste fredag....
Hegemus Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 dytter litt jeg... vet det er flere gode råd rundt omkring
Hegemus Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 blodfortynnende er det bare noe man må ha på resept.. eller finnes de no annet innen natur medisin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå