Lillekr Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 har noen opplevd og bli syke av tablettene?? dagen etter jeg bynnte på de så fikk jeg bronkitt og lungebetennelse, tok pause mens jeg gikk på apocillin ,bynnte så på i går jammen kom ikke symptomene tilbake... er med i pregmet studien så skal ta kontakt med ezter vanky om dette, men virker jo helt snålt da... skjønner ikke nå jeg:S
lindynatt Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 nei har ikke opplevd dette og til dags dato aldri hørt om noen som har oppplevd det samme.
Miraluca Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 aldri hørt om disse bivirkningene i det hele tatt, høres jo litt snodig ut? eg sliter med kvalme og litt treg fordøyelse de gangene eg har starta på ny metaforminkur, men det går over etter de første 2 ukene.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Har ikke hørtom disse jeg heller, men det er mulig det er noe i det? Selv fikk jeg store smerter, først i leggene, og det spredte seg til lårene, skikkelig masse i knærne og hoftene, og det krøp oppover til skuldrene og brystbeinet... så jeg har slutta på de. Skal til gyn på mandag og høre med ham. Var hos fastlegen, men han visste ingenting, så det var bortkastet... Håper du finner ut av dette!
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 nei har ikke opplevd annen bivirkning enn at jeg var emget kvalm en periode etter jeg starta med dem.... men noe positivt er jo at testosteron er gått ned - JIPPI!!!!
cowgirl25 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 ja men ikke så voldsomt som deg tror jeg.... er mye kvalm og kaster opp og føler at jeg har spist en boks skruer mesteparten av tiden da.... har en merkelig metallsmak i munnen.....men har ikke fått bronkitt eller lungebetennelse da.....du får spørre legen din, og god bedring;) uff,er det ikke det ene så er det det andre... håper du blir bedre;)
Lillekr Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 jeg vet det høres veldig merkelig ut ja..hehe i helgen nå så glemte jeg av tablettene min 2 dager, og begynte å bli fin i halsen og nesen( er konstant ekkel i halsen og har svie i nesa). så på søndag tok jeg tabelttene, vips så var det tilbake igjenn...:S rare greier.. skal til ezter vanky på kontroll på fredagen så får vel ta det opp med henne da.
Mrs. icsi og småen Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Jeg ble kvalm den første tiden, samt at magen var noe i ulage. Men dette gikk over etter ca 14 dager. Fordelen er at sukker/søtsget er blitt mindre. Noe effekt i fht vekttap har jeg ikke hatt.. Men men, legen vil jeg skal fortsette så jeg fikk ny resept i dag... Nesa og halsen min er bare tett og sår fra sprayen i forb. med ass.bef. (synarela)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Kan legge til at jeg har vært hos gyn og han sa det var melkesyre som gjordeat jeg hadde smerter i kroppen og det kunne føre til melkesyreforgiftning. Så jeg får ikke lov å gå på de mere :-( Har lagt på meg 4 kilo selv om jeg holder streng diett... vet ikke hva jeg skal gjøre! Magefettet vokser fortere enn jeg klarer å kontrollere!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg ble veldig kvalm og fikk løs mage i begynnelsen av hver kurperiode, men ellers ingenting. Har gått ned 10 % av vekta mi på et halvår på metformin. Var heldig og spiste sunt og trente alt før jeg startet på metformin, så det har nok hjelpt meg litt på vei. Det beste er at jeg er blitt gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå