Gå til innhold

Oppdatering fra akupunktur timen

Anbefalte innlegg

Da jeg kom der i dag var det 1,5 år siden jeg var der sist. Da jeg kom inn dørene smilte hun fra øre til øre og sa " å der er du solstrålen min", å jeg synst det var så kjekkt å se henne igjen. Vi pretet og hun spurte hvordan ting var nå: jeg kunne fortelle henne om den velskapte jenten som var 8 mnd som hun hadde hjelpt med å få. Jeg fortalte om risikosvangerskapet og den tøffe tiden i begynnelsen, hun ble helt rørt.

Så begynnte vi på behandlingen. Hun fikk sse tempe skjemaene mine og blodprøvesvarene mine, hun var helt enig med meg at hormonene mine (IGJEN) var helt på bær tur, det samme var syklusene. Så nå skal hun prøve å hjelpe meg med det igjen. Skal tilbake på torsdag.

Jeg kan ikke få sakt hvor kjekkt det var å se henne igjen. Da vi slet med å bli gravid så var det kun hun som forstod meg og trøstet meg. hadde det ikke vert for henne hadde jeg gravd meg ned. UFF, dette ble sentimentalt

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10208970-oppdatering-fra-akupunktur-timen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Så flott at du har noen å virkelig støtte deg til i denne tøffe prosessen:)

Det er så fint å få støtte og oppmuntring fra andre,og som virkelig skjønner deg.

Selv har jeg nålskrekk...Er vel det akupuntur dreier seg om?.........

Men er jo supert hvis det hjelper:)

Skal til gynekolog i dag jeg.Syklusen er helt ute og kjører,har ikke hatt mens på to måneder,og da går det jo ikke ann å lage en baby:(

Vi har prøvd i ca 2år på tredjemann,lyst på en liten attpåklatt:)

Håper å få noe hjelp eller råd fra legen idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...