Gå til innhold

4 uker på vei, noen andre?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om det var noen andre som er ca like langt på vei som meg? Hadde vert kjekt om det var noen som var det, som kunne tenke seg å ha en "samtale partner" og diskutere/dele erfaringer med, som går igjennom det samme?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye. Vi skal ha nr 2. 11 mai, så vi er i 4.uke nå. eller 3+3 om det er litt mer nøyaktig.....

Ønsker dere alle sammen lykke til, håper vi kan skravle litt sammen om erfaringer og div.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei!!

 

Gratulerer alle sammen:)

 

Vi er også 4 uker på vei (4 + 1). Gleder oss masse:)

Dere regner ukene fra første dag i siste mens ikke sant??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3. Men kjenner ingenting. Tok en ny test i dag, og jeg var fortsatt gravid. Jeg er bare litt sliten, men jeg er også veldig forkjølet.. Noen som vet om nesespray har noen påvirkning? Paracet kan jeg ta det? Noen råd? Drikker kokt vann med honning som en gærning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg og er veldig forkjølet, og har kjørt på med nesespray de siste dagene før jeg visste jeg var gravid. Det er visst veldig viktig at man ikke overskrider den dosen som står på pakningsvedlegget, altså 2-3 ganger per dag.

Jeg har jo brukt langt mer enn det, håper det ikke er farlig...!

Ellers er jeg ganske sikkert at man kan ta paracet. Jeg har ihvertfall gjort det i disse forkjølelses-tider!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt, jeg trenger litt søvn. Er ganske sliten og trøtt, men det er sikkert pga. av forkjølelsen. Men jeg synes det er skummelt å ikke merke noe som helst, ømme bryster eller lignende? Det eneste som er anerledes er at mensen ikke kommer... og testen viser gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hva du mener! Jeg er så redd for at jeg ikke er gravid, men at det er noe i veien med kroppen min som gjør testene positive. Hehe! Skrullete, ja... Jeg har bare ømme bryster og mensmurringer. Synes det er litt skummelt med de murringene, føles som mensen skal komme hvert øyeblikk.

Ellers har jeg hatt manko på søvn selv pga forkjølelsen. Vanskelig å sove med tett nese, men det blir heldigvis bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, godt og høre. Familien min er så bevist på å fortelle meg at sjangsen for sa er stor. De vil bare at jeg ikke skal glede meg for mye i tilfelle... Også har jeg nettopp hatt en nær familie medlem som har sa, så alle er litt bekymret. Men kvalmen og andre symptomer kommer sikkert fortere en jeg aner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å tenke minst mulig på det. Prøver å skyve vekk slike tanker når de dukker opp. Det er stor sjans for at det faktisk går bra, og da er det ikke vits i å gå og bekymre seg unødig. Men det er ikke lett, jeg vet det. Vi får bare krysse fingrene.

Men hjelpes så tregt tiden går! Skulle ønske jeg kunne knipse. og vips- der var jeg over 12 uker!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si: Enig, tiden går sååååå sakte. Er det mulig? Blir så rastløs....Selvom sjansen for å miste er stor, så er den egentlig ikke det, 15% tror jeg. Så de fleste kommer seg over 12 uker. Det er bare å tenke positivt:D *Tenke tenke* Forresten kan man helt trygt ta paracet, det er ibux man ikke skal ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3+6 på vei. Dette er andre gangen jeg er gravid, men første gangen (i sommer) endte det hele i SA da jeg var 5 uker på vei. Så nå er jeg veldig spent og krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen. Er nok litt roligere og litt mer forberedt denne gangen :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 + 6 (blir det ikke det tro? Er ikke helt dreven med disse tallberegningene..) og mistet også i 5 uke for et år siden ca. Ingenting har skjedd siden det, så jeg begynte å lure på om kanskje ikke det var meningen med egen bebis for oss.

Men så dukket de to rosa strekene opp, først en gang og så en gang til, og jeg bare ler når jeg leser symptomene her inne... Tror jeg har alle unntatt kvalme! *krysser fingre og tær for at det fortsetter sånn....!*

Det føles fortsatt litt uvirkelig, og skulle det ikke klaffe denne gangen er jeg bare glad vi har fått bekreftet at vi får det til iallefall!! :)

Er veldig glad jeg fant dette forumet, gleder meg til å følge dere alle sammen de neste månedene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 4+5 i dag.Har hatt blødninger i over en uke,både brunt,rødt og friskt rødt.Men ikke samme mengde som mens.Er ikke den store optimisten akkurat:-/ Skal på ul den 6 sept.og er helt nervevrak!

Men håpet er der selfølgelig.Dette er min første graviditet.Håper det går bra med dere andre da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...