Gå til innhold

Teutonia mistral, prestige eller spiris S3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hvilken jeg skal velge.

Og om jeg velger mistral eller prestige hvilke hjul skal jeg velge da? Luftkanalhjul eller lufthjul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen av de:-) men har teutonia vogn, med luftkanalhjul. Vet det er ulike typer av luftkanalhjulene til teutonia, de vi har er litt tynne (samme type som er på spirit S3) så det rister litt hvis vi går på steinveg (går bra på grus og skogsvei). Ellers ville jeg valgt prestige fremfor mistral, pga kan ha fashionbag på prestigen (på mistral kan du ikke ta av sportsdelen og må ha mykbag/hardbag i), og at prestige virker litt høyere enn mistralen.

Skrevet

Eg er veldig fornøgd med min Teutonia Prestige..Den er god å køyre...enkel å slå sammen...blir liten når du har slått den sammen..

Eg har lufthjul...veldig bra...Kan anbefale den på det varmeste.

Eg valgte den fordi eg er ikkje fan av 3.hjulsvogner...

Veldig greit at du kan ta av bagen...og det samme med sportsdelen...

Eg ville gått for den...

Lykke til med valget:)

Skrevet

Vi har teutonia mistral og er superfornøyd med den! Den blir liten sammenslått og er lett å håndtere. Veldig greit at man kan endre kjøreretning mens barnet sitter i vogna. Vi bruker den til en ettåring nå, men til vinteren skal vi ha en softbag oppi til babyen. Vi har lufthjul på den og det vil jeg uansett anbefale uavhengig av hvilken teutonia du velger.. Vi hadde en teutonia timmy trille til eldstemann med luftkanalhjul og den var mye "hardere" å trille enn vogna vi har nå med lufthjul..

Skrevet

Nett sei eit minus med prestige vogna...og det er at bagen er veldig liten....Sønnen min på 4.5 mnd bruker nå sportsvogn delen...for han har vokst ut av bagen....bruker sportsvogndelen med eit skinn oppi...det er det eineste minuset...

Skrevet

Kan ha fashionbag på mistral s.

Skrevet

Veldig fornøyd med min mistral som sportsvogn men syntes den var for lav som bagvogn og softbagen var smal dog lang. Ville i alle fall valgt lufthjul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...