Bebis120408+150511 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Idag da jeg var på do og tørka meg så jeg bittelitt blod i utfloden på papiret..har ikke sett noe mer idag..er det slik SA-er kan begynne? eller skulle jeg sett mer blod nå? ENGSTELIG.. er 7+1 idag....
Anette med nr 3 i magen Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 så lenge det ikke kommer friskt blod og du får store smerter i magen så tror jeg nok at alt er bra . husk at blod karene i livmoren er veldig blodfylt og av og til kan noen av dem sprekke dette er absolutt ikke farlig , krysser fingren får deg og spiren din stor klem
Bebis120408+150511 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 ok.får bare håpe.. så jo ut som friskt blod det som kom på papiret,men det var ikke mye.. får håpe det var et blodkar..takk for svar.. flere som har opplevd det samme og som det har gått bra med?
Meg og gutten min Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 se på innlegget mitt litt lengre ned (dette var ikke moro)... huff..
♥marita&jentene♥ Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Heisann Jeg hadde d samme for ca ei uke sida..jeg fikk komme inn på sykehuset å ta en ul,der var ett bittelite foster som hjertet slo på Så der var alt i skjønneste orden,men er d en sa så skal du kjenne det veldig godt,kan nesten ikke bevege deg sa gynekologen som jeg var med.. Men er du usikker så kontakt legen din.. Lykke til..
tictac_83 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Det beste for deg er å ringe sykehuset og få en time til ul! Jeg begynte med brunlig utflod på lørdag og fikk konstantert på mandag at jeg har hatt en MA. Ikke for å skremme deg, men sjekk for din egen del, få det ut av verden Ingen smerter eller noen ting. Bare brunlig utflod. Hadde en viss anelse da symptomene begynte og avta forrige uke
Ildfluå Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 I mitt forrige sv.skap blødde jeg , eller hadde endel rosa utflod i uke 6 , 9 og 15. Fikk beskjed om at slimhinnene i skjeden er mye skjørere, og at små årer brister lett. Ikke noe farlig i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå