Gå til innhold

2 UL

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med 2 stk med 12 dagers mellomrom og ble gravid, gikk på p-piller så vet ikke helt hvordan syklusen min er.

Har nå vært på 2 ul og på den første ul var jeg 8+5 noe som da stemmer nøyaktig med når jeg hadde sex med den ene. var så på en ny ul et par uker senere og utifra forrige ul skulle jeg da var 13+3 den dagen og det var jeg så da stemmer det fortsatt med at den ene er faren til barnet.

Kan jeg da utifra dette stole på at det er den ene som er faren siden begge ultralydene sa nøyaktig det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tror du kan være ganske sikker da.. har hørt at tidlig ultralyd er den beste for å finne "unnfangelsesdato"....

husker du størrelsen på spira di på de to ultralydene?

Jeg var også når jeg skulle vært 8+5 og 13+0 ca...

Når jeg var 8+5 var spira 16mm... og 13+0 var han 7cm..

kjekt å sammenligne litt... :)

Skrevet

Når jeg var 8+5 var spiren 19,3mm, glemte å spørre om det på den andre ultralyden.

Skal på ordinær UL i september og hvis dem sier det samme der så kan jeg vel være helt sikker.

Skrevet

Er det flere som vet?

Kan jeg stole på de 2 første UL jeg var på?

Skrevet

jeg gjør d selv... hadde sex med x å sex med y innenfor samme mensn lissom...gikk til 3 forskjellige leger/gyn tidlig for å finne mset mulig nøyaktig unnfangelsesdato...de sa alle d samme, at d ble han siste...var ca 15 dager imellom... å på ul-en i uke 18 ble terminen "utsatt" med ytterligere 6 dager så d skal vel litt til at den første er faren...men ingen av dem stemmer helt med menssyklus da... å når begge er innenfor samme mens (hvis du skjønner hva jeg mener) er nok tidlig ul d aller sikreste du får å rette deg etter...meeen 100 % sikkert, er d nok ikke d heller.....helt umulig å si akkurat når du har hatt eggløsning, d er jo da man blir gravid... så... jeg har bare 29 dager igjen å jeg er bare såå kjempespent !!! håper de ikke bommer, for å si d sann.... meeen ... barnet er jo mitt uansett ;o) LYKKE til :o) du er ikke alene ...:o) klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...