Gå til innhold

Hva er det beste ukebladet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle abonere på et blad mens jeg er i usa, for å få noe norsk å lese, men hvilket????

Tips meg, da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du på da?

Sånne typiske som Hjemmet, norsk ukeblad osv? eller se og hør og her og nå?

Personlig syns jeg hjemmet er best.

Gode artikkler, spennende historier fra virkeligheten og masse artig kryssord....Jeg løser sjeldent kryssord, men i hjemmet er det mye variert kryssord...ungdomskryssord, sånn tripp trapp tresko(vanskelig, verre verst lignende kryssord)

Jeg ville valgt hjemmet...neste gang du er i butikken, da å blad igjennom de forskjellige bladene å se hva du liker best=)

Kos deg i USA da!=)

Skrevet

Tja jeg vet vel ikke helt hva jeg er ute etter, vil ha litt innspill på hva som finnes, og om de er no bra... Vil ha litt å lese da.. Ikke sånne blad som bare er moteannonser på 80% av sidene liksom... hihi

Skrevet

Synes faktisk Vi menn er bra jeg. Hehe.. Leser sambo sine :-)

Ellers synes jeg DetNye, Kamomille og MAG er bra.

DetNye og mag er ikke ukeblad da, kommer 1 gang i mnd. Men kamomille er :-)

Så er jeg en smugleser av se og hør da ....=P

Skrevet

hmm... må nesten komme ukentlig, ja :-)

Skrevet

Synes det spørs veldig hvor gammel du er jeg...

Jeg ser på Hjemmet, Norsk ukeblad, Allers osv. som bladet for de over 55... Og på Mag og Inside osv. for de under 20...

Kamille, Henne og Elle er retter seg mer mot de +/- 30, men av de er det bare Kamille som kommer en gang i uken.

KK er ganske bra da! Det retter seg mot kvinner i 30-40-års alderen, og Det Nye er ganske bra for de mellom 20-30. Lykke til i USA da! :)

Skrevet

Jeg er "bare" 22 år og jeg abonnerte på KK en periode, syns det var utrolig bra, faktisk.

Gode artikler og mye lesestoff, pluss litt mote og sånt.

Anbefales!

Skrevet

Kamille abonerer jeg på,kommer hver 14.dag:)Bra blad.Er 28 år jeg da.

Skrevet

Ja, KK var min første innskytelse også.. Men så kjøpte jeg det denne uken, og det var jo kanskje 10 sider med lesestoff jo.. Men utrooolig mye reklame og moteannonser... Jeg syntes KK var bra før, så det var jo kjipern... Eller var denne utgaven spesielt ille?

Skrevet

Har ikke kjøpt KK denne uka... Så vet ikke om det var spessielt ille med reklame denne uka. Men jeg synes KK som oftest har veldig mye bra lesestoff...

Skrevet

Av de tradisjonelle ukebladene liker jeg Hjemmet, men det blar jeg gejnnom hos mamma, jeg er nok litt utenfor målgruppen.

KK er det beste ukebladet for 30 +/-. Kamille er kjempebra, det kommer ut annenhver uke.

Skrevet

Henne:-)

Skrevet

Er ikke inne på det, men om det ligger et assortert utvalg ukeblsder fremme så er nok Allers førstevalget. Typiske ungdomskvinneblader som henne, kk og kamille blir for mye kropp og hår og reklame for meg. Og de kommer vel ikke ut så ofte heller.

Familien er vel ganske religiøst preget, hjemmet har forsåvidt mye lesestoff, Norsk Ukeblad er jo blitt mer og mer markedsplass, mens Allers har fine oppskrifter, bra kryssort, lange artikler, gode noveller og romaner, fine sider med spørsmål og svar osv.

Om det ikke er like før avreise kan du jo kjøpe deg ettpar Hjemmet, ettpar Allers osv fremover, så finner du ut hva du liker best.

Skrevet

Da må det bli Kamille og Se&Hør ,o))

Skrevet

kamille sånn generellt og familien på håndarbeid og oppskrifter

Skrevet

Jeg liker Henne. Artikler og repotasjer om organsalg, filosofi og feminisme, norske barn med fedre som er utvist fra landet, samt et portrett av Ingrid Bergman, og et av Helga Pedersen. Og masse mote. Perfekt blanding for meg, masse seriøst, men også litt "fjas" som sminke og sko.

Skrevet

hmm.. kamille har jeg aldri prøvd, men mannen er snart på vei hjem med et :-)

Skrevet

Jeg abonnerer på KAMILLE! Det er kjempebra! Har alt: interiør, reise, mote, oppskrifter, kryssord som folk flest kan greie å løse, Boktips, vintips, novelle, dyreside, spørreside (lege, psykolog ol), ofte artikler om foreldre og barn og mye mye mer! Anbefales på det sterkeste! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...