Kirsebæra Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Noen som husker den ulykken på Kasjotten Hotell i mai i 1996? Hvor en 7 år gammel gutt skulle klatre ut av vinduet på hotellet for så å falt, var det fire meter, rett ned og landet på ett metalltak? Han var sønnen til en av de som dreiv hotellet... Dette skjedde i ett bryllup den 6.mai 96... Grunnen til at jeg spør er det at jeg var sammen med han gutten da ulykka skjedde og vi var på besøk en gang på sykehuset(vi var lenge på besøk hos min far, så vi rakk å dra innom han) og da hadde han vist blitt operert i hodet... Vi mistet adressen dems og jeg lurer så fælt på om han fikk varige mèn av fallet.... dette er jo over ti år siden så han er vel 17-18 år nå...jeg vet navnet, men vili kke elgge det ut her, så hvis du tror du vet hvem jeg snakker om så send meg en PM.. Setter veeeeeeldig pris på om dere kan svare meg!! har prøvd å vært innom kasjotten hotell/stav gjestegård på Skjetten(skjessmo eller hva det nå enn heter), men de har ikke noe papirer på forrige eier...
grå :) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 skedsmo heter det sikkert prøv å google eller søke på sesam så finner du sikkert personen
Kirsebæra Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg kan bare fornavnet....det er det som er hele poenget....Finner ikke ut av dette.... Var jo innom hotellet, men de kunne ikke hjelpe.... Er det ingen som vet hvem jeg snakker om? jeg velger å legge ut navnet...kanskje det blir bedre da... Tor-bjørnar eller Thor-bjørnar mener jeg at han het...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå