Gå til innhold

hva er fineste klesstil med mage?

Anbefalte innlegg

Hva synes dere er finest å gå med når man har mage?

Jeg er nå 26 uker på vei, og synes det har vært finest med tettsittende lange topper som viser magen litt fram :)

Men nå begynner magen å bli litt "freakishly" stor, synes dere det fremdeles det er fint med tettsittende som femhever magen, eller er det fint med "moo-moo`s" (store vide topper og kjoler)?

- et lite mote innlegg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10206693-hva-er-fineste-klesstil-med-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er glad for moten nå med diverse tunika topper og lange gensere! selv bruker jeg litt vide topper, de sitter godt over puppene(alt gjør vel det på meg) men litt løse på magen. Når jeg velger gensere så blir det stramme, for de bygger jo litt mere og da ser jeg heller bare stor ut om disse er vide!

men smak og behag! vi har jo alle forskjellige kropper og stiler! gravide kvinner er det flotteste jeg vet!

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg liker tunikastilen. Den må sitte pent over bysten, men kan godt være litt lett og ledig over magen. Ellers liker jeg jeans og topp med cardigan over. (vet ikke om det er praktisk da, men ser pent ut)

Er du slank syns jeg det er kult å fremheve magen med trange topper, men de må være lange nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...