Gå til innhold

Skal ALDRI mer ha en ENESTE Grepa-komfyr i huset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg brukt 3 timer på å demontere HALVE J***A komfyren for å få vaska den DRITTEN!

Og nå........ IKKE P****R OM JEG FÅR PÅ DEN H******S DØRA IGJEN!

Neida, jeg er ikke forbanna........ikke i det hele tatt.......Bare litt.......kanskje litt mer enn det......OK da......JEG ER DRTIF*******A!!!!!!

Håper hele elendigheta går til H*****E snart...............bare så synd den bare er 3 år gammel..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thihi... Sorry at jeg ler altså, men skjønner fortvilelsen! Er strålende fornøyd med Grepa vi, er på vår 3. komfyr nå, og fortsetter med dem ;-)

Pust rooooooooolig ;-)

Skrevet

vi er også fornøyd med vår Greva Hovmeister! hatt den i 4 år, ikke noe tull med den og enkel å rengjøre.. tror cluet er å ta rengjøringa sånn litt etterhvert.. thihi...!! :-)

Skrevet

*PUUUUUUUST*

Det hjalp å få ut frustrasjonen her, for nå fikk jeg på døra igjen:-)

Men seriøst....ALDRI mer Grepaovn.

Ovnen er kjempegod i bruk og alt det der, men når det kommer til vask og rengjøring, scorer den selvmål!

Må jo plukke ovnen fra hverandre for å få vaska den jo.......Forstår ikke helt vitsen jeg da....

Skrevet

Det går aldri mer enn 1 mnd mellom hver rengjøring av ovnen, men hvorfor skal ALT havne ned mellom glasene på døra?

Men i dag har jeg i tillegg skifta pakning på ovnen. Og det som er en smal sak på de fleste ovner, er IKKE det med en Grepa-ovn.

Skrevet

Nå måtte jeg gå å studere komfyren min for å sjekke hva som er problemet, og jeg fant ingen;) Synes virkelig ikke det å løsne 8 skruer er vanskelig. Det har aldri lagt seg noe dritt mellom de glassene her uansett, så har ikke trengt å ta det av.

Skrevet

Løsne 8 skruer?

For å skifte pakning må bakdelen av for så å løsne 2 skruer inne i ovnen.

For å ta av glasset er det da ingen skruer?

Legger seg ikke dritt mellom glassene? Hmmm....det gjør det stadig her siden vi lager middag hver dag og baker en del, og da legger det seg ting og tang mellom glassene.

Skrevet

Skjønner hva du mener... har ike engang prøvd å få av den døra enda for å få vaska den skikkelig, men jeg burde vel snart... Har mer lyst til å bare kjøpe ny... =)) (vår er 4 år så kanskje den går snart..???)

Skrevet

Hehe....Åneida du...Grepa er laget for å vare leeeenge.

Mamma har en Hovmester som er 10 år gammel og fungerer like godt.

Neida. Grepa er en kjempegod ovn, men det er like mye ork hver gang den skal vaskes.

Tar meg selv i nakken 1 gang i mnd. da.

Å få av døra er en smal sak, men veldig dillete å få den på igjen.

Skrevet

Skjønner deg godt=) Kommer aldri inn en Grepa komfyr i dette huset

Skrevet

Har hatt flere typer ovner. Felles for alle er at de er et helvete og vaske, uansett merke. Har Grepa nå.

Skrevet

da må du gjøre som jeg har gjort...

den er blitt selvrensende...gubben i huset vasker den, så da er den selvrensende for meg :-))

men er enig at det er noe dritt, men litt vedlikehold og forsiktighet med grising, skal det vel ikke være en kjempejobb..

men blir litt anderledes når du skal demontere komfyren da...

• 14 år senere...
Skrevet

hei,kan noen fortelle meg serienummeret eller produktnummer til grepa hovmester ovn innbygd? 

Skrevet

Hvorfor tar du døra av...?
Jeg har hatt Grepa-komfyren min i 15 år og aldri tatt av døra. 

Anonymkode: c737b...3f3

Skrevet
jeant91 skrev (1 time siden):

hei,kan noen fortelle meg serienummeret eller produktnummer til grepa hovmester ovn innbygd? 

Opprett en egen tråd om dette, da er det langt større sjanse for at du får svar (denne tråden er 15 år gammel).

Anonymkode: c5c15...090

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.7.2022 den 18.50):

Hvorfor tar du døra av...?
Jeg har hatt Grepa-komfyren min i 15 år og aldri tatt av døra. 

Anonymkode: c737b...3f3

Håper døra er på plass nå etter 14 år 😂

Anonymkode: b244d...974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...