Gå til innhold

IU på onsdag! Spent og litt redd...

Anbefalte innlegg

Skal ha innvednig ultralyd på onsdag, privat klinikk. Uff.. dette blir skummelt! Tenk om noe skulle være galt, men det kan jo også være at alt er i skjønneste orden! Jeg krysser på fingre og tær nå!!

flere som har hatt IU?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10206267-iu-p%C3%A5-onsdag-spent-og-litt-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spontanbestilte en UL time til i morgen jeg og. Tenker jo at dette skal gå bra. Det er jo bare nå i det siste at flere og flere tar tidlige UL'r. Vi er sikkert altfor nervøse i disse dager.

Hvor lagt er du på vei? Det er vel ikke noen risiko å ta UL, vet du det?

Lykke til :)

så godt å høre at vi er flere :o)

Jeg er 7+5 og vil så gjerne se den lille spiren min.. Det er ingen risiko nei!! det har jeg forhørt meg om, men ingen vits å overdrive helt fikk jeg beskjed om..

Hvor langt er du på vei?

Ok! Nei, da er vi nok ganske like langt... Jeg er heller ikke helt sikker på termindato enda, men ut i fra terminkalkulatoren så er jeg 7+5.

Hadde du vært på en UL tidligere? Så du noe da?

Annonse

Hmm... desverre så er det ikke alle gynokologer som er like "fristende". håper jeg får en dame på onsdag..

Var du på IU rundt uke 7 -8? ser du det lille nurket? ligner det et menneske?

Hei igjen. Da har jeg vært på IU. Så det lille hjertet banke som bare det! Men ikke mye mer. En liten svart prikk. MEN legen trodde ikke jeg var 7+2, men 6+3 på grunnlag av størrelsen. Han endret terminen min ennå, men det målte bare 7,3 mm.

Lykke til i morgen.

første gang var jeg i uke 21 tror æ..da va d definitivt en baby der inne;P andre gang så jeg ikke mye, for da hadde æ en SA å babyen va allerede kommet ut.. va rundt uke 8 da. Nå va æ 6+3 å kunne å se d lille hjerte så, å stortsett ingen ting mere...:)

Den var rettet til:

æ har tatt IU 3 ganger.. finnes ikke farlig.. eneste at 2 av 3 ganger har æ vært hos en gammel hvithåret mann med d passende navnet JOKKA.... ugh...

Hanne <3 Adrian<3+lille spire

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...