Gå til innhold

hugger til


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hele helga nå har jeg hatt brunlig utflod litt hver dag, men ikke i dag. istedet hugger det til i magen iblandt.. ikke med jevne mellomrom, men kommer litt nå og da. vondt i korsryggen har jeg og. er i uke 11 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så mye å gjøre med nå i kveld, prøv å slappe av på sofaen.

Du kan ringe legen imorgen tidlig og forhøre deg om du kan komme inn til time pga utfloden og smertene. Be da om henvisning til ultralyd, så slipper du å gå slik å være bekymra. Også håper jeg alt er bra med deg og magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det sånn i ca en uke nå. Var på tidlig ul og alt sto bra til. Legen ba meg unngå stress, ikke løfte tungt og prøve å ligge så mye som mulig.

 

Jeg leste et innlegg her inne for en stund siden hvor en lurte på det samme som deg. En anonym rådet henne til å ligge mye og dette reagerte noen av de andre på. De skrev at dersom fosteret dør så dør det og det er ikke noe noen kan gjøre for å forhindre det.

 

Jeg spurte derfor legen min om det å ligge ikke da egentlig bare er å "utsette" en SA. Legen min er dessverre ingen stor kommunikator, men jeg forsto det han sa som følgende: (og det kan være det ikke var akkurat sånn han mente det) Han sa at en SA ikke nødvendigvis skjer fordi fosteret dør. Det kan også være at for eksempel morkaken ikke får festet seg skikkelig. Det å ligge, slik at graviditetsanlegget slipper å "kjempe mot tyngdekraften" til den får festet seg, kan hjelpe.

 

Spør legen din om det er noe du kan gjøre, og spør gjerne om det med ligging sånn at vi kan få avklart det en gang for alle *ler*. Ønsker deg jaffal masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du komme inn på tidlig ul pga at du hadde hatt det sånn? blir nervös for det og for jeg drömte i natt at jeg var på ul og da var det tvillinger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...