Gå til innhold

ullevål 1.2.08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så artig!!

Vet ikke om man kan bestemme det selv jeg? Jeg vil absolutt på hotellet. Det er derfor jeg valgte Ullevål:) Tror det blir en fin opplevelse for oss alle tre! Kanskje litt skummelt å være på egenhånd så fort, jeg vet ikke.

Ser iallefall frem til det!

Skal dere på fødselsforberedende kurs med omvisning? Mulig de informere litt om hotellet da... Har hørt at man kun kommer dit hvis alt har gått greit under fødselen og at man er igang med ammingen.

Ellers har jeg allerede begynt å bekymre meg for hjemturen med den bittelille skjøre jenta vår ute i vinterkulda:) Vi bor tre hundre meter ned i gata, så sikkert ikke noe problem... Men så kaldt for en så liten skapning da?!?!?! he he

Annonse

jg har en gutt på 4 år som jg fikk på ullevål, og da kom j ikke på hotellet for de trodde han hadde gulsot. (hadde heldigvis ikke d da). men iallefall så var d veldig godt å ha fagfolk rundt seg til en hver tid. bare d å kunne ta seg en dusj uten stress var veldig godt, for der hadde du noen som kunne c etter han. og på natten kunne du levere han inne til sykepleierne, så man fikk sove litt. i d hele tatt sånne småting som faktisk betyr mye, for d r jo luksus når du kommer hjem. :-)

ja, jeg håper ikke d blir en vinter med masse snø, for d r jo så koselig å gå ut å trille. :-)

vet du hva du får? jeg har vært på ul, men de kunne ikke c hva d var, så får c om jg greier vente til februar da.... :-)

Nei, det fikk vi ikke vite:( H*n lå med bena i kors under seg (meditasjon?), så jordmor turte ikke å si hva det ble. Hadde egentlig trodd at det skulle bety mye for meg å få vite hvilket kjønn det blir, men det var igrunn uvesentlig når babyen var perfekt:)

Var på ultralyd i dag. Er dermed max forvirret. Jeg hadde en SÅ sterk magefølelse på at det var en gutt, så jeg har shoppet masse babyklær med testosteron i tankene.

Nå viser det seg derimot at jeg får jente og at terminen er forskjøvet tre dager frem, til 4. februar.

Men det kan jo tenkes at dere hører meg ule fra avdeling A når dere er på vei hjem fra føden;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...