Gå til innhold

Hei jenter.Hvor mange er vi på "sliterne"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei 32 fra Telemark. Har 21 pp bak meg, ferdig med utredning og faller i kategorien "uforklarlige barnløse". Begynner på min 2 pergokur nå, etter 3 gidder jeg ikke mer av det. Da blir det konsultasjon på klinikk, sannsynligvis i Danmark. Nå er det nok!!

Lykke til alle sammen : )

22år,helgeland....vi har prøvd på nr.2 i snart 1 år nå...prøvde på nr.1 i 2,5 år før han satt...så jeg kjenner at det tar på denne gangen,håper vi slipper å gå like lenge denne gangen...skal til videre undersøkelser i oktober...

Annonse

26 år

fra Helgeland/Nordland.

Har prøvd i 3 år.

Har tatt lap og fjernet noen cyster, har fått påvist noe hormonfeil, så går på metformin for tida. I oktober skal jeg begynne med pergotime i tillegg til metformin!

Jeg er snart 27 år, bor på Østlandet, og vi har prøvd i 3 år nå...

Ble gravid etter min første Pergo-kur, men mistet i 8. uke... Har siden hatt utallige hormonkurer uten hell, vært til Lapraskopi - uten at de har funnet noen feil, og skal nå igang med vårt første inseminasjonsforsøk... Har fått innvilget IVF søknaden, men håper inseminasjon gjør susen =)

hei:)

jeg ser på meg selv som en sliter,for jeg er nå i min 14 pp og enda ikke en eneste posetiv gravid test:(

har vært til undersøkelse og alt så bra ut og jeg hadde hatt fin el..men jeg har fått pergotime for å gi det et lite dytt..begynt på min andre dobble dose med pergo.så da får vi se om det blir en spire denne pp.

Jeg er 23 år og samboeren min er 27.

Annonse

Lykke til med ivf forsøk! Håper vi får vite hvordan det går. Skal selv inn så fort søknad blir behandlet....de sier det er 9mnd ventetid. I mellomtiden holder jeg fingre og tær i kryss for dere!!!

Jeg (fra Finnmark) bor i oslo, snart 33 år (han 34), og har prøvd siden aug 06. Ingen barn fra før noen av oss. Håpefulle....

Jente på 28, nylig gift med min samboer gjennom 8 år. (33) Vi har prøvd i nøyaktig 2 år uten noe hell. Var til lap her om dagen så nå håper jeg på at vi blir gravide etter den lille utskyllinga, hehe.. hvis ikke så blir det pergo og pregnyl i desember. .

Hei . Jeg er en jente på snart 23 år som har pcos. Bor i Bergen.

Ønsker kontakt med andre slitere i Bergens området. For å drøfte råd

og erfaringer. Prøvd å bli gravid i 3 år. Og ble det nettopp, men var uheldig å mistet i uke 6. Linn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...