Gå til innhold

Hei jenter.Hvor mange er vi på "sliterne"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 29år, bor i Sandnes og har prøvd på nr 2 siden februar 06. Så utrolig kjedelig at ting tar så lang tid denne gangen når det ikke gjorde det sist (3pp), men skal nå til laparaskopi nå i september, så får vi håpe det gjør susen :o)

Annonse

Jeg melder meg på her! Jeg er 33 år og kommer fra Sunnmøre, bor nå i Tromsø. Vi har prøvd på vår første siden februar 2006 - 20 PP og en MA i uke 9. Jeg skal til legen i morgen for å starte på utredningen. Gleder meg til å komme igang. Har IKM om 2 dgr., men mener å kjenne at den "hersens" TR er på vei....

Annonse

Hei. Jeg er 22 år og vi har prøvd i over 2,5 år. Holder ikke helt øye med antall pp. Vi har ingen barn fra før. Men vi er igang med utredning, og håper at vi skal greie det selv, men er greit å få sjekket om alt er i orden siden det begynner å ta litt tid...

Hei alle sammen!

Jeg er 24 og mannen min 33. Bor i Buskerud.

Vi har vært prøvere siden mai-juni 06. Ingen barn fra før. Her er det noe galt med begge to; jeg har tette eggledere og mannen dårlig kvalitet.

Vi skal til samtale med gyn 11.okt og håper da at han sender en søknad til Riksen med tanke på prøverør!

Klem

Vi er 21 år og er fra vestlandet.

Første gang vi prøvde vi 2 år før jenta vår satt, hadde truende abort hele veien og mistet henne nesten i magen senere i svangerskapet og underfødselen. Vi begynnte på nr.2 med en gang. Har faktisk klart å bli gravid på egenhand 2 ganger etter fødselen, men har mistet begge gangene.

Hei!

Jeg er 36 år, er fra Bodø. Jeg om min forlovede har prøvd i ca 1,5 år på vårt kjærlighetsbarn. Har PCO, har nettopp hatt min første MA.

Det er godt å ha noen i samme situasjon å støtte seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...