Gå til innhold

Hei jenter.Hvor mange er vi på "sliterne"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Hvor er dere fra?

Og hvor lenge har dere prøvd?

Jeg blir snart 24

Kommer fra Trøndelag

Har vært prøver siden februar 2005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

29 år

Kommer fra Sunnmøre, men bodd i Vestfold siste årene

Har prøvd i over 2 år nå...

Skrevet

Slenger meg på denne:)

Er 33år og bor i Østfold.

Prøvd i ca 2år på en attpåklatt;)

Skrevet

Jeg er 26.

Kommer fra sørlandet.

Prøver siden juli 2006.

Skrevet

indianerjenta_74

Blir vel en slags attpåklatt her også... :)

min første da...men sambos nr 2...han har ei på 10 år fra før av

Skrevet

Jeg er 29år, bor i Sandnes og har prøvd på nr 2 siden februar 06. Så utrolig kjedelig at ting tar så lang tid denne gangen når det ikke gjorde det sist (3pp), men skal nå til laparaskopi nå i september, så får vi håpe det gjør susen :o)

Skrevet

Jeg er 28

Kommer fra Bodø

Har vært prøver siden høsten 2005

Skrevet

Hei!

Jeg er 35 år og fra Skedsmo. Vi har prøvd siden høsten '05. Har ingen barn fra før.

Skrevet

jeg er 27år, kommer fra akershus og har vært prøver siden våren - 06

Skrevet

Jeg er fra Ålesund men bor i Bergen. Har prøvd siden mars 2005 og hatt 3 SA'er og 3 biokjemiske...Er 30 år og har ingen barn...enda...

Skrevet

Jeg er snart 21, fra Sørlandet.. Har prøvd siden oktober 05. Skal også på lap nå i september.. *spent på om det hjelper*

Skrevet

Jeg melder meg på her! Jeg er 33 år og kommer fra Sunnmøre, bor nå i Tromsø. Vi har prøvd på vår første siden februar 2006 - 20 PP og en MA i uke 9. Jeg skal til legen i morgen for å starte på utredningen. Gleder meg til å komme igang. Har IKM om 2 dgr., men mener å kjenne at den "hersens" TR er på vei....

Skrevet

Jeg er 23 år fra Oslo.

Har vært uten prevensjon i 20 pp nå, og er vel ca 16 av de vi virkelig har satsa bein og armer i dette.

Har desverre hatt en del sa, og ett par kjemiske...

Skrevet

31 år fra Buskerud.

Prøvd i 2 år. Har en fra før. Har fått påvist endometriose. Søker om assistert befruktning

Skrevet

32 år fre Buskerud

har en fra før. prøvd siden mars 2005

har søknad inne på Riksen nå, har ikke fått no endelig svar, bare at de har mottatt søknaden:-)

Skrevet

HEI!

Jeg er 29, han er 33. Vi har vært prøvere siden januar -05, starter på spray (i forb. med ivf) på tirsdag. Håper det kan hjelpe. Ingen barn fra før. Bor i Sør-Rogaland

Skrevet

Hei. Jeg er 22 år og vi har prøvd i over 2,5 år. Holder ikke helt øye med antall pp. Vi har ingen barn fra før. Men vi er igang med utredning, og håper at vi skal greie det selv, men er greit å få sjekket om alt er i orden siden det begynner å ta litt tid...

Skrevet

Jeg er fra Oslo. Har prøvd siden juli 2005 ...Er 33 år og har ingen barn...enda... Skal til forsamtale på Rikshospitalet 13. september

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er 24 og mannen min 33. Bor i Buskerud.

Vi har vært prøvere siden mai-juni 06. Ingen barn fra før. Her er det noe galt med begge to; jeg har tette eggledere og mannen dårlig kvalitet.

Vi skal til samtale med gyn 11.okt og håper da at han sender en søknad til Riksen med tanke på prøverør!

Klem

Skrevet

Jeg er 22 år .

Og fra Bergen.

Prøvd å bli gravid i 3 år.

Vært gjennom mangen hormonkurer.

Men ble gravid no i sist mnd.

Har diagnosen PCOS.

Skrevet

Vi er 21 år og er fra vestlandet.

Første gang vi prøvde vi 2 år før jenta vår satt, hadde truende abort hele veien og mistet henne nesten i magen senere i svangerskapet og underfødselen. Vi begynnte på nr.2 med en gang. Har faktisk klart å bli gravid på egenhand 2 ganger etter fødselen, men har mistet begge gangene.

Skrevet

jeg er 23

kommer fra lier, mellom asker og drammen

har vært prøver siden mai 06

begynner på pergo i sept :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 36 år, er fra Bodø. Jeg om min forlovede har prøvd i ca 1,5 år på vårt kjærlighetsbarn. Har PCO, har nettopp hatt min første MA.

Det er godt å ha noen i samme situasjon å støtte seg til.

Skrevet

Hei!

Jeg er 24

Har en datter på snart 3

Har prøvd på nr 2 i ca 2 år..

Bor i bærum...

Skrevet

Hei.

jeg er 20 år..

har prøvd ett og er halvt år..

har fått første pergokur vi skal begynne på når jeg får mensen neste mnd.

bor i horten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...