Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg går nå på synarella nesespray, har gjort det i over to uker og skal fortsatt gå i minst èn uke til. regna ut hvor mange doser jeg hadde brukt og fant ut at jeg må kjøpe en spray til. jeg måtte ikke det forrige gang, så jeg lurer på om det er fler som har måtte kjøpe en til? er jo ganske dyr, og får jo ikke brukt opp hele den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal vel ikke spraye mer enn 14 dager med en spray?

Skrevet

Ja, jeg måtte ha 2 spray- flasker. Ei flaske holdt for meg i 20 dager, det kommer jo an på hver enkeltes dosering.

Kjøp ei til flaske du, går det bra er det jo verdt hvert øre:-)

Skrevet

jeg fikk to pakker med synarella nesespray tilsendt ved første ivf forsøk...

skulle spraye helt til jeg tok el-sprøyta om jeg ikke husker helt feil???

da ul dagen kom fikk jeg bskjed om å spray en eller to dager til også....så måtte faktisk kjøpe en tredje flaske...

Skrevet

Jeg trengte to. Husk at flasken ikke vil være tom etter 60 spray, men at du må bytte til ny allikevel, ellers kan doseringen bli feil:-)

Skrevet

heisann.... ve første forsøk manglet jeg spray for bare 2 dager.. men måtte kjøpe en ny flaske,å kaste den etterpå!!!

Skrevet

Jeg går på fire spray om dagen, så jeg kommer til å bruke 3 flasker. Skal visstnok fortsette med spray etter jeg begynner med sprøyter på onsdag også... Noen fler som skal det? Hvorfor gjør vi egentlig det?

Skrevet

hei.

Vi må fortsette med spray når vi sprøyter fordi vi ikke skal få eggløsning før tiden..

snakket med hgs i dag om dette da jeg er så forkjøla, de sa at bare jeg fikk i meg sprayen så gjorde det ikke noe.(måtte spør da jeg måtte på pencelin kur)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...