Gå til innhold

hvorfor har jeg fått så sen ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin den 25 februar men har ikke fått time for ul før uke 19 3.10 føler det er så lenge og vente gleder meg så sykt.

noen andre som har sen ul?

Skrevet

Heisann :-)

Jeg har fått time den 20.09 og er da i uke 18, de seier vel at det er best mellom uke 17-19 så da havner vi vel begge innenfor det som er "normalen", selv om det er en EVIGHET å vente!!!

Skrevet

Ultralyd er mellom uke 17-19. Jeg hadde da jeg var i uke 18.

Skrevet

Jeg har termin 19.02. og hadde først fått UL-time 02.10. Da hadde jeg vært 20+2 uker på vei. Jeg ringte og fikk den endret til fredagen før, 28.09, da er jeg 19+5.

Jeg trøster meg med at det er lettere å se kjønnet jo lengre vi må vente med UL jeg da. Litt rart at vi snart er halvveis. nå på fredag er det "bare" 4 uker igjen til UL.. tiden flyr fra meg..

Skrevet

Skal ikke til UL før midten av uke 19..

Skrevet

Har og fått sen UL, 3. oktober på meg også. Er da i uke 20! Håper september går fort, klarer nesten ikke vente!

Skrevet

Hei..

Jeg har ikke termin før 28 februar 2008, men fikk time til ultralyd nå 6 september....

Er da 16 uker tror jeg?...

Da er det vel ingen sjanse for å kunne få se hvilket kjønn det er eller??

Venter vårt første barn,så vi er ganske så grønne på dette....

Skrevet

Jeg har termin 18.februar og har fått time til UL den 18.sept. Regna det ut og fant ut at jeg er i uke 19. Skjønner godt at du synes det er lenge til, det synes jeg og. Men tiden går egentlig ganske fort med to andre små i huset, så jeg får ikke tid til å tenke på det så ofte. Lykke til i allefall. Blir spennende å høre hvordan det går! ikke sant???

Skrevet

ja kjempe spennende. har så lyst på jente nå denne gangen.

gleder meg så til og få vite hva det er

Skrevet

Jeg har også sent, har ikke før 26.09. og da er jeg midt i uke 20! Håper tiden går fort, fort , fort!! :-D

Skrevet

Jeg har også termin 18.februar og har fått UL 18.sept!! På Asker og Bærum sykehus..

Skrevet

Etter uke 14 kan de som regel se kjønnet sa de til meg på Ullevål i går. Jeg er i uke 16 tror de, men jeg spurte ikke om kjønn, så de sjekket ikke heller..hahaha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...