Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Del Skrevet 27. august 2007 Ville bare fortelle om min veldig positive opplevelse på Haugesund Sykehus!! I starten av august var jeg på ferie i området, gravid i 12. uke. Dessverre skjedde det vi alle er så redde for. Når det første skulle skje er jeg så utrolig takknemlig for at det var Haugesund Sykehus jeg ble innlagt på!! Ble innlagt tidlig på dagen, var til utskrapning på ettermiddagen og ble utskrevet sent på kvelden. ALLE de flotte menneskene jeg traff der var helt fantastiske!! Selv om de nok sikkert hadde det travelt, lot de meg aldri se det! Og hver eneste gang en lege eller sykepleier kom innom tok de seg tid til en prat. Noen Fortalte tilogmed om sine egne erfaringer med SA. De gjorde sitt aller beste for at en av de verste dagene i mitt liv skulle gå så bra som overhodet mulig, dessuten var de utrolig flinke! Fra det jeg kunne se må Haugesund være en fin plass å fø! Håper jeg "tilfeldigvis" får mulighet til å være i nærhetene igjen dersom jeg skal fø noengang!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10205683-skryt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå