Gå til innhold

Er jeg ikke gravid lengre??


vilhababysnart

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg testet positivt 9 dager før IKM med CB digital.

IKM er 30 aug(på torsdag).

Ca 1 uke etter el fikk jeg noe som jeg tror var festeblødning.Jeg føler på meg at jeg er gravid.....men i dag har jeg hatt litt lyserosa utflod, 3 dager før IKM .Hva er det??Kan det hende jeg mister?Får mensen?Er det noen som har opplevd dette men alikevel vært gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg også hadde noen små blødninger akkurat på begynnelsen av svangerskapet, men det ga seg. Ikke smerter, ikke mens-mengder av blod.

Nå er prinsessa fin og frisk, sparker i vei, jeg er 19+3 i dag. Så med meg har det i alle fall gått fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er å teste på ikm-dagen eller evt par dager etter. Jeg fikk positiv fem dager før ikm, men jeg testa en dag etter ikm for sikkerhetsskyld. Mye kan skje fram til IKM!

Håper egget har klort seg fast etter festeblødningen!!Vet det er kjipt å vente til ikm... Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager før IKM? Da har du vel ganske lange sykluser, antar jeg? Og blødningen en uke etter positiv test kan ikke ha vært festeblødning, siden kroppen kun produserer HCG (hormonet testen ser etter) etter at egget er implantert.

 

Mitt råd er rett og slett å vente til IKM eller en dag eller to etter, for så å teste på ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...