Gå til innhold

fikk reductil hos legen idag.. noen erfaringer, gode7dårlige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svarer deg her og jeg da ;)

Jeg har gått på reductil i ei uke bare, så jeg har ikke all verdens erfaring.

Har ikke merket noen bivirkninger ennå, annet enn at 3 kilo har forsvunnet!

Kjempefornøyd. Blir fortere mett og ikke så fort sulten igjen, og noe av søtsuget har forsvunnet (ikke alt)

Lykke til! Håper dette er løsningen for deg. Vi har en veietråd her, heng deg på den etterhvert du også, det er godt å høre om andres erfaringer!

Klem:)

Heisann!

Har følt meg litt svimmel av og til, men ikke så ille at jeg har vært plaget av det.

Ellers har jeg gått ned 1,5 kilo siden fredag 17.08.

Jeg som har hatt et veldig til søtsug har ikke dette lenger, jeg blir fortere mett, og merker litt sult fremdeles( noe jeg syns er bra slik at jeg ikke stopper å spise helt) men ikke slik jeg følte det tidligere i sommer da jeg skulle begynne å gå ned i vekt. Gikk og var sulten og søthungri hele tiden, og det endte med kjempesprekk. Fikk helt sjokk når jeg gikk på vekta og så at jeg hadde gått opp 4 kilo siden jenta mi kom til i mars.

Men Reductil har hjulpet meg mye, samtidig som jeg har meldt meg inn i vektklubb.no for kostholdsendring.

Heng deg på veietråden våres, kjekt med litt oppmuntring og motivasjon.

For en må legge om kostholdet sammen med Reductil og!

Lykke til!

mvh

Jeg prøvde reductil i vår, og kjente umiddelbart et mindre sug etter mat og søtt, og følte at det virket som det skulle. Men jeg fikk høy og uregelmessig puls av det, samt at legen min var skeptisk til alle bivirkningene. Så det ble bare noen uker for min del.

Håper du får fin virkning og ingen bivirkninger, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...