Gå til innhold

Til: allegodetingER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er det vel tre dager før idag tror jeg. håper vi kan poste link på 1 tri på mandag ja. jobb og 24 imårra... da går den dagen.. hmm så må jeg vel kanskje teste på fredag hehe:-) har jo tross alt tre tester igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør jo testen min slå ut i morgen da... To dager før IKM.. Krysser fingrene for det...

Krysser fingrene for at vi begge tester positivt og kommer oss over til 1.tri. så fort som mulig!! :)

Skrevet

enig! nå blir det kvelden her igården. er driiit trøtt ( et bra tegn) hehe;)

Skrevet

Jeg testet med CB i dag tidlig, den var negativ, så da er jeg nok ikke gravid :(

Skrevet

ikke gi opp håpet før lørdag. testa idag jeg og... ikke noe glad mld der akkurat.. super kjipern. men skal ikke gi opp håpet før slutten ev helga hvertfall

Skrevet

hei igjen! Ting tar litt tid her i dag :/

Prøver å ikke gi opp håpet, men jeg har jo gått fra to svake positive tester til to negative, så det ser jo ikke akkurat lyst ut :(

Håper så veldig at vi får positive tester til helgen begge to!!!

Skrevet

nå er jeg så sint på meg selv. testa idag og. og den var jo negativ den. nå venter jeg til mandag hvis ikke tr har dukket opp innen den tid. og er den negativ og tar jeg en blodprøve. for makan til symptomer. må jo være noe der. hadde nesten vært bedre å ikke hatt sympt. for da hadde det vært lettere å innsett at ikke det er noe der. nå blir jeg bare sinna. hehe

Skrevet

Huff, så kjipt!!! :(

Har kun en test igjen jeg, så jeg sparer den til i morgen. Men er redd den blir negativ den og.. :(

Skrevet

bare en igjen hos meg og. og jeg som bestilte fire. Har fått streng beskjed fra mannen nå at jeg ikke får teste før. på mandag. hehe

det er jo ikm dagen imårra så jeg håper du får positiv test

Skrevet

Hehe, din testoman! ;) *geiper*

Er så godt å se at man ikke er alene!! :)

Tror nok ikke jeg klarer å vente lenger enn til i morgen tidlig jeg...

Sitter her og venter på å begynne å spotte.. pleier det kvelden før IKM..

Skrevet

Testen i dag var også negativ :( Men det rare er at det ikke er mye tegn til TR her, og livmortappen var fortsatt høyt oppe og føltes lukket..

Synes ikke dette er spesielt gøy, for jeg har regnet IKM utifra 29 dagers yklus denne mnd, for det var det den var sist mnd. Men mine sykluser har brukt å være på 28 dager, så det vil si at den bare blir lengre og lengre :(

Ikke spesielt glad for det akkurat :(

Skrevet

åh så kjipt. det er så dårlig gjort at testene våre blir negative syns jeg. har faktisk klart å la være å teste idag. får se hva det blir til imårra:)

og hvis det er sånn at jeg ikke er gravid så kan jo tr bare komme, så jeg kan begynne på en ny pp. men for all del jeg håper jo den ikke kommer og jeg alt er gravid da:-)

Skal på fest idag og så det hadde jo vært greit å vite åssen det ligger ann... drikker ikke uansett, men en fest røyk er allitds godt, men vil ikke det når ikke jeg vet.. frustrerende det her:-)

Skrevet

I natt kom tanta... :(

Hvordan har det gått med deg??

Skrevet

åh det var skikkelig kjipt. hadde lissom tro på at det hadde klaffa for deg jeg. Jo jeg testa på nytt idag og der kom det opp en strek, men den var på langt nær like sterk som kontroll streken. men helt klart en strek der, og på de andre som jeg har tatt tidligere har det ikke vært antydning. hmm... så nå sitter jeg her og følere meg egentlig ikke noe klokere. men bestiller nye tester idag og kan sikkert teste på onsdag igjen hvis ikke tanta har dukket opp til den tid

Skrevet

ÅÅÅ, Så spennende!!!! :D

Da er du jo helt sikkert gravid!!!! :D :D :D

Så utrolig gøy!!!! :)

En strek er jo en strek vettu ;) Og ihvertfall nå når du er over IKM!!!! :D

Gratulerer!!! :D

Skrevet

takk. håper så ille det:-)

etter en sa og en ma tør jeg lissom ikke rope sånn veldig hurra enda. håper bare dagene går uten at tr kommer nå så kan jeg få bekrefta med en blodprøve hos legen etterhvert også:-)

Skrevet

HVORDAN GÅR DET MED DEG????

Nå er jeg så nysgjerrig at jeg holder på å svime av!! :D

Her kom tanta ordentlig i går kveld, har bare hatt bittelitt spotting siden natt til søndag så det var på tide :)

Nå er det bare å hoppe videre inn i 4 pp :)

Fortell, fortell!! :)

Skrevet

jo etter en positiv test i går og en til nå i dazg må jeg vel bare begynne å tro på at jeg er GRAVID!!!!

de testene blir mye klarere enn den første men test streken er fortsatt ikke like sterk som kontroll streken. men det blir den kanskje ikke heller? men det er fortsatt mange symptomer og ingen mens så jeg klarte det vel denne gangen:-)

håper den sitter for deg om to uker og så kan du komme over på 1 tri. er så mange uhyggelige folk der

Skrevet

ÅÅÅÅ!!!!!!!!!! SÅ BRA!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Håper virkelig spiren din klamrer seg GODT fast denne gangen!!

Tenk at du skal få en liten prins eller prinsesse om en 9 mnd tid!!!!

Du går en helt fantastisk tid i møte!

Det er nok ikke alltid strekene blir like sterke nei, så det er ikke noe å bekymre seg for!

Nyt den voksende magen din! :)

Håper vi ses på 1.tri neste mnd :)

Vi reiser til syden neste uke, så da krysser jeg fingrene for at en liten ferietur med litt sommer,sol,varme og lette klær hjelper ;)

Skrevet

tusen takk

å så heldig du er. kos deg masse på ferie. og prøv og slappe av litt:-)

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...