Gå til innhold

Til: allegodetingER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare fortelle deg!

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke holde meg fra å teste i dag jeg da, så jeg tok den siste billigtesten min.. *lærer aldri!*

Og den var like blendahvit som den jeg tok for to dager siden :(

Men så kikket jeg på den nå - ca en halvtime etter og da var det en ultrasvak strek der!!!

Jeg vet man ikke skal kikke på de etter 5-10 min, men alle de andre testene jeg har tatt har jo holdt seg blendahvite uansett!!

Jeg var til og med oppe i søpla på badet og fant den jeg tok for noen dager siden, og den er fortsatt kritthvit! Jeg ser stor forskjell når jeg holder disse to ved siden av hverandre...

Hjelp!! Jeg skjelver her jeg sitter!! Vet ikke helt hva jeg skal tro!!

Må jo ta en test til - men da må jeg vente noen dager for jeg har bare CB-test og den er vel ikke like følsom... Herregud,hvordan skal jeg klare å vente???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke med 3-tallet :( Det skulle jo stå til: allegodetingER3!!

Skrevet

hehe ler litt av deg jeg nå da:-) lik meg vettu. Det er jo et positivt tegn at den har litt mer farge da. det er jo fortsatt5 dager til ikm så hvis du drøyer til onsdag kan det jo hende du får HELT positiv test:-) forrige gang testa jeg positivt 3 dager før ikm med cb:-)

har klart å holde meg unna testinga jeg da siden jeg har vært på jobb, og ikke får testene før på onsdag kanskje...?!

Skrevet

Jeg håper og håper på positiv test til onsdag, har jo virkelig fått opp forventningene nå! :/

Symptomene kommer i tur og orden her nå også, men det er nok veldig psykisk tenker jeg *ler*

Krysser fingrene for positiv test for oss begge til onsdag!!! :)

Skrevet

håper jeg får testene på tirsdag jeg da for da kan jeg teste med morgenurin på onsdag. ellså må jeg teste langt utpå dagen på onsdag. Er så sikker på at jeg er gravid jeg så jeg kommer til å bli skikkelig deppa hvis ikke jeg er det ass

Skrevet

Har du mange symptomer? :)

Eller er det bare den spesielle følelsen av at man "bare vet" ?

Skrevet

så sant det ikke er bare innbilning så har jeg masse rare stikkinger og rare greier i magen, løs mage, og ufattelig trøtt dønet rundt. øya er som sandpapir, enda jeg legger meg i ti tia hver kveld. Du da?

har forresten ikke fått testene i posten enda da....

Skrevet

Kommer brytende inn her jeg ;p

Lurer bare på hvilken tester dere bruker og hvilke som er best?

Noen som har prøvd BioNexia-testene?

Skrevet

Høres ut som gode tegn det der!! ;)

Jeg føler meg som en komplett idiot her jeg sitter... Tok en CB i dag tidlig og den ble svakt positiv den også - men en ganske tynn strek..

Så tok da dumme meg en ny CB i ettermiddag (Var lenge siden jeg hadde tisset sist..) og den var selvfølgelig NEGATIV!!! :( :( :( Så nå sitter jeg her og depper... Er det mulig å være så teit?

Jaja.. kan jo hende jeg lærer en gang i tiden...

Symptomene mine er oppblåst mage,kvalm når jeg blir sulten,stikninger + menssmerter,såre brystvorter og en rar følelse i kroppen som sier at noe er på gang....

Men det er absolutt ikke sånn hele tiden...

Håper testene dine kommer i morgen!!! Ønsker deg masse lykke til!!!

Otilia: Jeg har brukt CB og billigtester, er veldig fornøyd med CB.

Har desverre aldri hørt om BioNexia... :/

Skrevet

bruker også cb.

lille hemmlighet;) du er nok gravid du og skal du se. Istad dro jeg nesten og kjøpte en test på apoteket for jeg klarte ikke vente. men klarte å holde meg unna da. Skal selvfølgelig på møte etter jobben imårra så jeg er ikke hjemme før TI på kvelden. arg... da må testen bare bli positiv asså

Skrevet

Så flink du er som klarer å vente!! :)

Selv om jeg hadde følt meg bedre om du også hadde gitt etter for testelysten! *ler*

Jeg blir jo selvfølgelig veldig optimistisk med to svake tester, men så kom den negative og ødela alt.. :( Og i tillegg så er det jo fortsatt tidlig, så det kan jo bare ha vært et lite kjempisk utslag også...

Nei nå tror jeg jeg venter til IKM med å kjøpe noen ny test, og da kommer jeg nok til å bli helt ødelagt om den er negativ, uansett hvor mye jeg prøver å forberede meg... :(

Krysser fingrene for at testene dine kommer i morgen! :)

Men hadde ikke du EL den 17 forresten?

Skrevet

tror jeg hadde 18 eller 19fikk svak positiv den fredagen så hadde nok el lørdag 18.

hehe har du brukt opp alle fire testene? HIHI

hadde med ei vennine og ho holdt meg unna. sa du får de jo imårra. hehehe sååå utolmodig vettu.

får satse på at de to første var riktige og at den siste ble negativ fordi du hadde tissa for ikke så lenge siden og det bare var for lite hcg i urinen:-) gir ikke opp håpet for deg enda jeg:-)

Skrevet

Ja, har brukt opp alle fire,helt utrolig at jeg har klart det!

Ler litt av meg selv her... :)

Den siste jeg tok var på ettermiddagen, men jeg hadde ikke tisset på fem timer eller noe, så det burde ikke ha noe å si... :/

Og den første jeg tok i går var veldig svak og kom etter en stund, mens den jeg tok tidlig fikk en veldig tynn strek...

Så med min flaks så har jeg vel bare fått noen dårlige tester eller noe...

Takk for at du håper for meg! :)

Skrevet

Skulle forresten gjerne hatt en sånn venninne som din , det hadde spart meg for mye penger! *ler*

Skrevet

hehe ja sparte brått 150 kr der. er to bodyer til babyen det. hehehe gleder meg til å se innlegget ditt der det står JEG ER GRAVIIID!!!! hihi leser det nok på lørdag tenker jeg. rett ved siden av mitt:-)

Skrevet

ÅÅÅ!! Det hadde vært helt fantastisk!! :D

Tålmodighet er ikke min greie..

Men når man venter på noe godt... ;)

Skrevet

ikke min heller. kommer til å sitte å trippe for å komme meg hjem imårra. blir en laaaang dag, med forhåpentligvis en veldig bra avslutning

Skrevet

rakk hjemmom idag og testene hadde kommet. så da rakk jeg å teste,men det skulle jeg aldri gjort for den var jo selvfølgelig negativ.ahhh nå er jeg skikkelig irritert asså

Skrevet

Ånei!!! :( Så dumt!!!

Men om du har IKM 1-2 september så er det fortsatt gode muligheter!!

Hvilken test tok du da? Kanskje det har dukket opp en strek om du kikker på den litt senere? ;) Man skal jo ikke se på de i ettertid, men jeg vet fler som har gjort det og vært gravide..

Håper for deg fortsatt jeg!! :)

Skrevet

brukte en sånn stav fra billigtester. håper den viste feil assa

Skrevet

Var det lenge siden du hadde drukket og tisset da?..

Skrevet

hadde spart morgen urin i en kopp. hehe. vet ikke om det funker da:-)

æsj bæsj nå må jeg straks på foreldre møte og jeg er skikkelig deppa. erjo så dum og da visste jo at jeg burde holdt meg til lørdag. må le litt av meg selv og

Skrevet

Skulle jo slått ut på morgenurinen ja.. Men om du kanskje har IKM på søndag så er det jo faktisk 4 dager til... Så det er masse håp!!! :D

Har du sjekket testen på nytt igjen i kveld? ;)

Skrevet

ja sant det. nå får jeg bare ha litt selv disiplin og vente til helga. sjekka testen igjen nå og den var fremdeles like negativ. men jeg gir ikke opp håpet, for mange symptomer til at det bare kan være innbilning syns jeg.

Har du klart og holde deg unna testinga da? :-)

Skrevet

Ja, jeg tror på intuisjon! Så når du føler deg så gravid så er du helt sikkert det!!! :)

Jeg har faktisk klart å holde meg, men bare fordi jeg ikke har hatt noen test i hus! *ler*

Men jeg kjøpte en ny 2-pack med CB sent i dag, så det blir vel kanskje en test i morgen tidlig.... ;)

Men når jeg har IKM på lørdag, vil det da si at det er tre dager før i dag, eller tre dager før i morgen?.... Hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...