Gå til innhold

Hva er det værste dere kan kaste opp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg anbefaler ingen å drikke iskaffe før man kaster opp,spyr bare mer av den lukta som kommer når kaster den opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lasagne og lakris.. og smågodt ellers... var veeeldig plaga med kvalme med min første... og har ikkje klart å spise disse tingene etterpå:)

Skrevet

Grønnsaksblanding.... fysjamei for ei gøgge i regnbuens farger......

Skrevet

spagetti....tar liksom aldri slutt, ekkelt å kjenn nå som kommer opp som kjennes ut som lange tykke tråda!!!

Skrevet

Har ALDRI kasta opp i noen v mine svangerskap, men tenkte jeg skulle tipse dere om det mest "behagelige" jeg har erfart å spy opp ved spysjuke etc.

Pepsi max er tingen!!! ikke er det så surt som mye annet en må belage seg på å få opp igjen :-)

Skrevet

Må bare dele min værste erfaring ang dette; Pommes frittes fra McDonalds er JÆVLIG å få i retur.. Helt forferdelig.. Og du kommer ALDRI til å spise det igjen...

Men ostepop derimot, er veldig lett og greit;)

Skrevet

Har ikke begynt å kaste opp enda, men det verste jeg vet å kaste opp er all gjærbakst, brø, boller o.l. Dette fordi d klumper seg og jeg har opplevd å sette dette fast i halsen. Ikke noe kjekt..

Skrevet

GJÆR BAKST!!

det er helt forferdelig.. er svære klomper liksom....hehe...æsj å æsj...

Skrevet

Ja, og spesielt hvis man ikke har drukket noe til........ÆSJ!

Skrevet

Eple med skall. Det rasper godt oppigjennom halsen. Direkte smertefullt!

Skrevet

Fårikål.

Kjentes ut som halsen skulle brenne opp!

Skrevet

Allt med kjøttdeig klomper, pasta generellt og fisk! Fysj!!

Men kvalme med jenter, har dere prøvdå suge på oppskåret appelsin når kvalmen melder seg som verst? holder ikke alltid spyinga borte, men av og til hjelper det. Verd å prøve!

Hilsen ei som har slitt med kvalme og oppkast i over 6 uker nå..

Skrevet

Taffelstix og grove knekkebrød......helt forferdelig.....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...