Gå til innhold

Erfaringer med babyjungle.nl?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kom frem til 4168,- med frakt og norsk toll...menmulig det ikke er helt rett...syntes det var litt vanskelig å regne frem til (pga litt dårlig engelsk på siden)

Hvis du kommer frem til noe annet, så hyl ut da ;-)

Annonse

Hehe, ikke veldig sterk i matte jeg heller ;) Men skal dobbelt sjekke med sambo når han kommer hjem også!

Blir nok at jeg bestiller derfra, er jo i underkant av 2000kr billigere og det er jo mye penger synes jeg!

Jeg tenkte jeg skulle ha det i sort, (weee kjempe spennende) synes liksom den ser penere ut i den fargen...ellers så blir det røøød (men det er bare meg, sambo er helt uenig)

Babyen vår er 1 år, vi har hatt en emmaljunga vogn til nå men jeg trenger en 3-hjuling!! Så fort jeg får solgt den gamle vogna så bestiller jeg fra babyjungle :D den ligger allerede på finn, så venter på napp!

Hvor gammel er babyen din da?

Jeg har 2 jenter!!

Ei på 1,5, hu blir 2 i des og ei på 4 mnd så er hu på 4 mnd som skal få ny, så spørs om jeg skeier heeeelt ut og kjøper roooosa haha..

Selv om sambo nok ikke syns no særlig om det..

Har lagt ut min på nettet jeg å så bare å vente!!!

husk at den prisen som står på siden der er høyere enn den man faktisk betaler ettersom den inneholder nederlandsk moms (VAT). Jeg bestile sportsvogna, hardbagen, pumpe og to regntrekk og sparte ca 3000 i forhold til å kjøpe den her i landet. Det er etter at frakt og moms er lagt til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...