Gå til innhold

Endelig er jeg HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 38 dager til termin i dag, og jeg føler meg nokså høygravid nå. Vi har dessuten fått internett igjen, så nå kan jeg bruke den siste delen av svangerskapet til å surfe på nett og oppdatere meg på hva som har skjedd her inne.

Fortsetter under...

Skrevet

Gratulerer med ny status (og internettilgang ;) )

Selv har jeg bare 13 dager igjen til termin i dag og begynner å føle meg passelig fødeklar. Har ikke "tid" til å føde denne uka, men neste uke tror jeg det er på tide å prøve kjerringrådene for å få i gang fødsel... Litt skeptisk til om de virker, men det er jo verdt et forsøk.

Hvordan er formen? Jeg har det fint =)

Skrevet

Gratulerer til dere begge to.

Så kjempe spennende!!

:):):)

Skrevet

Så spennende det må være å være så nær målstreken! Har ca 200 dager igjen selv, og syns det virker ulidelig lenge til :-)

Skrevet

Formen har alt i alt vært veldig bra i forhold til hva mange andre har å slite med når de er gravide. Men den siste tiden har det begynt å bli så vanskelig å få i seg nok mat pga halsbrann de luxe. En del kynnere og en ganske sliten kropp etter en laaang flytteperiode, vanskelig å selge den gamle leiligheten, maaange runder med visning etc har tappet meg for energi. Det er nok lurt å prøve å hente seg inn igjen nå de siste ukene.

Og du Oh`rly: Jeg syntes også det var uendelig lenge til termin, men det begynte å gå fortere og fortere etterhvert og etter ultralyden i uke 18 har tiden sust avgårde nesten ufattelig fort. Ser på bildene fra uke 20 og synes det var nettopp, men i morgen er jeg i uke 35!!! Lykke til Vimsa, håper fødselen venter til neste uke så du får tid til å føde da, hihi!

Skrevet

så fantastisk at dere har fått full klaff!

lykke til begge to! =D

Annonse

Skrevet

En kjempe spennende tid dere beggo to går i møte nå!! Hold oss oppdatert og håper nå disse siste ukene er rolige og fine og at det blir en fin og lett fødsel! :)

Skrevet

Jeg følger med og ønsker dere en harmonisk og god fødsel :o)

Å få saccosekk i sengen og hvile magen på den er en fantastisk fødestilling. Jeg har en søster som er ekspert på området.

Skrevet

Å få noe å hvile magen på høres ut som en god idè synes jeg! Skal bli spennende å se hvordan det blir når det blir min tur. Har tenkt på de forskjellige alternativene og sett på bilder av badekar og prekestoler, damer som sitter på huk og står og ligger. Synes det er vanskelig å vite hva jeg skal velge på forhånd så jeg tror det får bli sånn som det føles mest naturlig og komfortabelt der og da. Men epidural kjenner jeg meg nokså sikker på at jeg vil ha!!!!

Hvordan går det med deg for tida da Storkfrøken? Lenge siden jeg har hatt internett tilgang (vi fikk for 1 uke siden, men det fungerte ikke så først i dag har de vært her og ordnet opp), så jeg har ikke fått lest noe særlig her på lenge. Skal du nedover snart eller?.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...