Gå til innhold

Stikkinger / menssmerter uten at det trenger å være noe gale?


Nivea30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Har ikke kjent så mye til det dette svangerskapet, men sist gang. Da gadd jeg ikke en gang å ta graviditetstest før etter lenge, for jeg gikk jo å kjente på den mensfølelsen hele tiden. Søsteren min hadde det akkurat likt. Tror ikke den følelsen ga seg før nesten tre mnd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer fixen!!! svarer deg her inne jeg :) vi fikk posivit el-test sammen for noen mnd siden for første gang - og nå er du videre!! så spennende! håper du nyter hver dag, og at bekymringene er mulig å sende litt bort av og til! også håper jeg jeg kommer etter denne mnd, har ikm til helga :) Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, lucy! Husker det ja, var så overlykkelig over at den el-testen ENDELIG ble positiv! Hehe:) Men det var første og eneste gang jeg fant el og da, så det viser jo bare at man kan ha el selv om man ikke finner den.

Jeg håper bare at min historie kan være til oppmuntring når tingene bare virker helt håpløse.

Er fremdeles inne på bli gravid, går inn der av gammel vane idet jeg logger på. Hihi!

Så jeg skal krysse fingrene for deg, håper så inderlig at det klaffer nå og at dere følger etter!

 

Klem tilbake;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koselig å gå inn på bli gravid og se mitt navn øverst :) tusen takk for oppmuntrende melding!! jeg krysser også fingre nå, er litt motløs... har heller ikke funnet el etter det, men vært hos gyn som har fulgt opp syklus. vet at jeg har hatt el i løpet av denne uka, så vi har kjørt på. nå begynner helvete (hm, sterkt ord men det kan føles slik av og til...) med å vente på ikm og kjenne etter symptomer... synes jeg har noen igjen nå, men har blitt lurt før. dag 18 i dag.gikk du på pergo, eller klaffet alt helt av seg selv?? hadde du mistanke? Massevis av lykkeønskninger!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed av legen min om at jeg ikke skulle begynne på pergo før jeg hadde blitt grundig undersøkt av gyn. Fikk time til gyn i midten av sept, så jeg gikk egentlig bare og ventet på å skulle begynne.

 

Jeg har ikke vært så mye her inne de siste mnd, fordi jeg kjente at jeg rett og slett ble ganske så deppa og ikke minst stresset når jeg var her inne hver eneste dag. I tillegg reiste sambo og jeg bort i to uker, og ifølge egne beregninger er det da det har klaffet!;) Når jeg tenkte minst på det, og ikke hadde styring på dager i det hele tatt.

 

Pleier alltid å ha mensmurringer uken før jeg får mensen, det har jeg ikke hatt denne gangen. Men superømme pupper. Så det var ikke mange symptomene her i gården.

 

Jeg vet hvordan det er å gå og vente og håpe, men jeg håper for din del at du klarer å skyve det litt fra deg. Og så gjentar jeg bare det jeg har sagt før; jo lenger tid som går, jo nærmere er du målet!;) Massevis av lykkeønskninger til deg og! Jeg krysser fingrene!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...